أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۹۸۲۱
زمان انتشار: ۱۵:۴۳     ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
امروز اخبار و شایعاتی منتشر شد در رابطه با مرگ مهدی کروبی که معلوم نیست با توجه به دروغ بودن آن با چه هدفی در شبکه های اجتماعی دست بدست شد و پس از ساعاتی با اعلام کذب بودن شایعه فروکش کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بولتن نیوز، اصولا مشخص نیست که این گونه شایعات توسط چه گروه و چه اشخاصی و با منظور دست یافتن به چه اهداف شوم و پشت پرده ای طرح ریزی می شود و برای چه سعی می کنند از افرادی که از نظر اجتماعی هم یک مرده سیاسی هستند بهره برداری نمایند.

اننتشار چنین شایعاتی که هر از چند گاه سعی دارد افکار عمومی را به سمت خود منحرف کند نشان دهنده ناتوانی برخی از افراد در به روز کردن جناح های سیاسی است و بر این اساس از ترفندهای قدیمی برای بالاکشیدن دوباره خود بهره برداری و سوء استفاده می کنند.

به هر حال برابر بررسی های خبرنگار بولتن نیوز و در تماس با مسئولین آگاه معلوم شد موضوع بستری و فوت کروبی که امروز در برخی شبکه های اجتماعی منتشر شده به هیچ عنوان صحت ندارد .
برخی شبکه های اجتماعی امروز از بستری و درگذشت کروبی به علت ایست قلبی در یکی از بیمارستان های تهران خبر داده بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۶ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
روزی و روزگاری نه چندان دور کروبی سرپرست حجاج ایرانی بود و سالیان سال حجاج را به مگه برده بود و رئیس مجلس شورای اسلامی بود و برای کشور اسلامی ایران قانون وضع میکرد حالا!!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۷ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
اره یه روزم رییس بنیاد شهید بود و ... واویلا اگر بمیرد و پای حساب برود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها