أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۹۹۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
پژمان بازغی بازیگر سینما و تلوزیون که امروز به دلیل افت فشار به بیمارستان منتقل شد، تشخیص پزشکان نارسائی قلبی بوده است و نهایتاً 4 روز آینده مرخص می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، طبق پی‌گیری های انجام شده امیر ماکو به این رسانه در مورد آخرین شرایط پژمان بازغی و نظر پزشکان وی گفت: حال عمومی پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون خوب است. و به دلیل نارسائی قلبی همچنان باید در بیمارستان بستری باشد.

او در ادامه درباره این اتفاق گفت: در جریان بازی فوتبال ستاره‌ها در میان زمین و حین بازی این بازیگر سینما با افت فشار مواجه و سریعاً به بیمارستان منتقل شد. در حال حاظر وی تحت مراقبت است و پیش بینی می‌شود 3 الی 4 روز دیگر این بازیگر مرخص شود.

پژمان بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شود. در سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می‌کند. پس از آن به مدت 2 سال به ایفای نقش در سریال آژانس دوستی می‌پردازد که باعث شهرت او می‌شود.

این بازیگر در آثار سینمایی چون «دوئل»، «سربازهای جمعه»، و مرگ کسب و کار من است» نیز ایفای نقش کرده است. او در حال حاضر فیلم سنیمایی «بارکد» را بر پرده سینماها در حال اکران دارد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها