کد خبر: ۳۷۹۹۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
«کیسان ابوعمره» مختارنامه این روزها با کمک همراهان جا‌به‌جا می‌شود و دوره نقاهت بیماری‌ را می‌گذارند و در طول این مدت نیز از بی‌توجهی مسئولان نسبت به حالش زیاد گلایه نمی‌کند، زیرا به قول خود می‌گوید: سالهاست که بیمه نیستم و دیگر «بیمه ابوالفضلم».
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، «ایران ایران» ... کمتر ایرانی است که این نوا را نشنیده باشد، نوای که روزگاری رضا رویگری در سال نخست انقلاب سرود، هنرمندی که در نقش «کیسان ابوعمره» سردار سپاه ایرانی؛ در سریال مختارنامه نقشی جاودان را به یادگار گذاشت.

مدتهاست که بازیگر نقش «میرحسین موسوی» در اخراجی‌های 3 بیمار است و هم اکنون نیز دوره نقاهت خود را پشت سر می‌گذارند. رویگری که همیشه سعی بر سرحال و قبراغ نشان دادن خود داشت تا مدتها با ویلچر حرکت می‌کرد و این روزها نیز با کمک همراهان خود جا‌به‌جا می‌شود.

رضا رویگری

حال وقتی از رضا رویگری 70 ساله درباره وضعیت جسمی و حالش سؤال می‌شود و اینکه آیا مسؤلان به ملاقاتش رفتند؟ با آه خاصی می‌گوید «انتظار از کسی ندارم، همین مردم که از حالم می‌پرسند بسیار خوشحال هستم، مهم نیست تاکنون هیچ مسؤلی نه تنها ملاقات حتی یک تماس با بنده نگرفته است، زیرا نیم قرنی است که حتی بیمه نیستم، واقعاً من دیگر «بیمه ابوالفضلم».

به گزارش wikipedia- رضا رویگری (زادۀ 6 دی 1325 تهران)، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است. او همچنین در حرفهٔ نقاشی نیز فعال بوده و در سالهای اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا، آثارش را به نمایش گذاشته است.

وی خوانندهٔ سرود معروف «ایران ایران» (الله الله) در اول انقلاب است. او همچنین به عنوان خواننده، آلبوم کازابلانکا را در سال 1391 منتشر کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها