أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۰۰۴۰
زمان انتشار: ۱۸:۰۴     ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
اخبار منتشر شده در فضای مجازی حاکی است حکم بازداشت سیروس ناصری به اتهام "اقدام علیه امنیت ملی" توسط دستگاه قضایی صادر شده اما وی که در خارج از کشور استقرار دارد تاکنون به کشور مراجعت نکرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، اخبار منتشر شده در فضای مجازی حاکی است پس از افشاگری علی زاکانی، نماینده سابق تهران در خصوص سیروس ناصری و حسین فریدون و همچنین نامه پیگیری 4 نماینده مجلس در این خصوص به رئیس جمهور، در بهمن ماه سال 94 و ارائه اسناد به دستگاه قضایی حکم بازداشت سیروس ناصری به اتهام "اقدام علیه امنیت ملی" صادر شده اما وی که در خارج از کشور استقرار داشت تاکنون به کشور مراجعت ننموده و علیرغم این که نقش مهم و تاثیرگذاری که در بدنه  دیپلماسی و اقتصادی دولت داشت اما حاضر نشد که با بازگشت به کشور به این فعالیت ها ادامه دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها