أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۰۱۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از قم نیوز، در دوره جدید نشریه ساعت صفر علاوه بر طرح مهمترین مسائل روز کشور، معضلات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و هنری شهر قم مطرح شده و مسئولان به پاسخگویی در خصوص این معضلات دعوت می‌شوند.

در نخستین شماره از دوره جدید نشریه ساعت صفر که سردبیری آن به عهده سید علی پور طباطبایی است یادداشتی با عنوان "«ساعت صفر» گامی برای تقویت جناح مومن و انقلابی" منتشر شده که به اهداف و راهبردهای پیشروی نشریه پرداخته است.

همچنین در یادداشتی با عنوان «صف آرایی اصولگرایی انقلابی در برابر ضد انقلاب» به طرح مهمترین رخدادها و جناح بندی‌های سیاسی در کشور پرداخته شده است.

برداشت ۱۰۰۰ میلیاردی دولت از جیب مردم قم عنوان یکی دیگر از مطالب این شماره ساعت صفر است که در آن با بررسی آماری درآمدهای دولت در سال ۹۴ از استان و بودجه‌ای که برای قم در نظر گرفته شده شاهد برداشت چندبرابری دولت از درآمدهای استان هستیم.

در صفحه اجتماعی نشریه ساعت صفر به موضوعات اورژانس اجتماعی، وضعیت بهداشت در حاشیه شهر و آسیب‌های حاشیه‌نشینی پرداخته شده است. همچنین در صفحه شهری این نشریه مصاحبه با ولی‌الله بیاتی رئیس شورای اسلامی شهر قم و بررسی پیشرفت پروژه بلوار مرجعیت به چشم می‌خورد.

معضلات اقتصادی موثر بر کتاب خوانی و مصاحبه‌ای در خصوص ابتذال در برخی کتب موضوعات صفحه فرهنگی را تشکیل داده و در صفحه اقتصادی به مسئله گرانی نان و مشکلات نانوایان پرداخته شده است.

همچنین در صفحه هنری این نشریه وضعیت سینماهای استان قم بررسی شده و تازه‌های فرهنگی و هنری استان تشریح شده است.

موسسه آینده روشن بشریت صاحب امتیاز نشریه سراسری فرهنگی هنری ساعت صفراست و مسعود پورسید آقایی مدیر مسؤول و سید علی‌پور طباطبایی سردبیر این نشریه هستند.

علاقمندان برای مطالعه مطالب منتشر شده در نشریه می‌توانند به سایت نشریه به آدرس اینترنتی www.zerotimemag.ir مراجعه کرده و انتقاد یا پیشنهادهای خود را به ایمیل نشریه zerotime@zerotimemag.ir ارسال کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها