أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۰۱۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری 2 دوره آموزشی برای والدین نوآموزان دبستانی در هفته سوم شهریور و هفته سوم مهر ماه خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمد دیمه‌ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «شنیده شده است که شروع سال تحصیلی برای دانش‌آموزان دبستانی در برخی مناطق 10 شهریورماه است؛ آیا چنین چیزی صحت دارد؟»، اظهار داشت: خیر، شروع کلی مدارس اول مهر ماه خواهد بود و دانش‌آموزان اول دبستانی نیز 31 شهریورماه به مدرسه خواهند رفت.

وی افزود: والدین نوآموزان دبستانی در هنگام ثبت‌نام، اطلاعاتی را دریافت خواهند کرد و در هفته سوم شهریورماه یک دوره آموزشی برای والدین تمام دانش‌آموزان پایه اول جهت آشنایی با فرایند تعلیم و تربیت مدارس و نحوه مشارکت فعال در یادگیری دانش‌آموزان ترتیب داده شده است.

دیمه‌ور با بیان اینکه در مجموع 2 دوره آموزشی فراگیر برای والدین اول دبستانی‌ها پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: برای نخستین بار است که به صورت فراگیر برای والدین دانش‌آموزان چنین دوره آموزشی برگزار می‌شود که نخستین آن در هفته سوم شهریور ماه برگزار می‌شود و دومین دوره آموزشی والدین نیز هفته سوم مهر ماه برگزار خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: همچنین پیش بینی شده است که در طول دوره تحصیلی، خانواده‌های دانش‌آموزان پایه اول دبستان ماهانه یکبار در مدرسه حضور داشته باشند و با معلم و مدرسه در تعامل باشند تا بهبود جریان تعلیم و تربیت را شاهد باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها