أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۸۰۲۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
خلاقیت و تازگی اتفاقی بود که بین گروه‌های شرکت کننده در این دور از مسابقه «خانواده با حال» به چشم آمد.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقه «خانواده باحال» خندوانه در چهارمین شب خود این بار با ورود خانواده‌های برزو ارجمند و بهرام عظیمی شروع شد.

بعد از این ورود گروهی، پانتومیم ابتدایی مسابقه اجرا و تیم ارجمند برنده آن شد. در همین بین پس از یک رفت و آمد مختصر رامبد جوان طی اعلام تعداد رأی های گروه‌های شرکت کننده اعلام کرد که خانواده‌های سوسن پرور، فاطمه گودرزی و رضا بنفشه خواه تا الان به مرحله بعد راه یافته‌اند.

در بخش تعریف خاطره، باز هم خانواده عظیمی که متشکل از پسرش، برادر و همسر برادرش بود، پیش قدم شدند و بهرام با کشیدن تصویری از خودش و یک تکه استخوان خاطره‌اش را که به ترس از سگ و اتفاقات رخ داده در این باره بود، تعریف کرد. در ادامه هم دانیال عظیمی (پسر بهرام) آمد و از تفاوت فیلم دیدن خانم‌ها  و آقایان با یک سی دی گفت.

برای این قسمت، خانواده ارجمند که از خواهر برزو و نوه خاله مادرش تشکیل شده بود، با یک قابلمه وارد شدند و در حالی که روی زمین نشسته بودند به طور عملی از نواختن موسیقی در خانواده ها و دورهمی های خانوادگی تعریف کردند.

برای بخش نمایش هم که در آن باید فضایی به همراه یک جمله تکرار شونده وجود داشته باشد، خانواده عظیمی ها موضوع سیزده بدر و خراب شدن ماشین را این بار به شکل متفاوتی برگزیدند و آن را با حرکات روبات مانند بهرام عظیمی که از جلوه های ویژه کار محسوب می شد، خاتمه دادند.

اما گروه ارجمند در کار نمایششان با استفاده از ماکت یک آسانسور، فضای گیر کردن در این اتاقک را به صورت شعروار و ریتمیک توصیف کردند. توصیفی که با شعر سروده شده توسط برزو ارجمند همراه بود.

در نهایت نوبت به 5 دقیقه وقتی که به قول رامبد برای دلبری پایانی گروه ها گذاشته شده بود، رسید و در این بخش هم هر گروه خاطره‌ای را تعریف کردند که با استقبال حاضران مواجه شد. پس از این هم هر گروه دعاها و آرزوهای شیرین خود را برای همه مطرح نمودند و پرونده مرحله اول مسابقه تا فردا شب و رقابت گروه فیروز کریمی و مهران رجبی باز ماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها