يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۰۴۴۸
زمان انتشار: ۰۳:۱۴     ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
«سیامک عباسی» ترانه‌سرا، آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ، بالاخره مجوز فعالیت گرفت. این هنرمند که طی شش سال اخیر با خلق و انتشار قطعات موفقی چون «فرشته پاک»، «خوشبختیت آرزومه»، «وقتی دلت شکست»، «جوون‌تر که بودم»، «دچار» و… مورد توجه مخاطبین موسیقی قرار گرفته، از پایان دوران ممنوع‌الفعالیتی خود خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 ، «سیامک عباسی» ترانه‌سرا، آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ، بالاخره مجوز فعالیت گرفت. این هنرمند که طی شش سال اخیر با خلق و انتشار قطعات موفقی چون «فرشته پاک»، «خوشبختیت آرزومه»، «وقتی دلت شکست»، «جوون‌تر که بودم»، «دچار» و… مورد توجه مخاطبین موسیقی قرار گرفته، از پایان دوران ممنوع‌الفعالیتی خود خبر داد.

به گزارش موسیقی ایرانیان، این هنرمند ضمن اعلام این خبر، درباره دوران ممنوع‌الفعالیت بودن خود گفت: «از سال ۸۸ کار تولید اولین کلیپ را شروع کردم و اوایل سال ۸۹ منتشر شد. طی این هفت سال، اجازه فعالیت رسمی پیدا نکردم. در حالی که من کلیپ‌های انیمیشنی می‌ساختم و خودم در آنها حضور نداشتم و از آن‌جا که به نظر خودم مشکل محتوایی نداشت، فکر نمی‌کردم برای فعالیت رسمی‌ام دردسرساز شود.»

خالق «خوشبختیت آرزومه» اضافه کرد: «حدود پنج سال قبل برای مجوز آلبوم اقدام کردم، بعد از دوندگی‌ها و پیگیری‌های زیاد و گذر از تمام مراحل، ٣ سال پیش مجوز آلبوم را گرفتم و فکر می‌کردم همه مشکلات حل شده؛ اما بعد از دو ماه آن مجوز لغو شد! با پیگیری‌های متعدد متوجه شدم که مشکل اصلی همان کلیپ‌ها بوده است. در حالی که طی آن مدت، من فقط درگیر این بودم که جلوی پخش کلیپ‌ها را بگیرم و همه‌چیز در چارچوب قرار بگیرد. اما به هر حال آن ماجراها سه سال دیگر ادامه پیدا کرد تا اکنون که دیگر مشکلات فعالیت من به‌طور کامل برطرف شد.»

این چهره‌ی دیده‌نشده موسیقی درباره ماجرای همکاری‌اش با«کاوه یغمایی» گفت: «همکاری ما سر جایش است. اما از آن‌جا که هم کاوه و هم من خیلی سرمان شلوغ بوده و از طرف دیگر، من هم فعلاً چندین آلبوم برای ارائه دارم، اصراری بر زودتر منتشر شدن حاصل آن همکاری نداریم. بنابراین ترجیح می‌دهم که هر دو به فراغ بال برسیم و سر فرصت نتیجه کارمان را نهایی کنیم. البته به احتمال زیاد در آینده نزدیک یکی از کارهایمان را با آهنگسازى من و تنظیم کاوه به صورت تک‌آهنگ منتشر خواهیم کرد.»

باید دید هواداران این هنرمند بالاخره چه زمانی شاهد پرده‌برداری از چهره‌ او خواهند بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها