يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۰۴۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
«خندوانه» دیشب به موضوع مهم اهدای خون در گفتگو با شهرام شکیبا طنزپرداز پرداخت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «خندوانه» در دوشنبه شب و راس ساعت همیشگی با صحبتهای رامبد جوان درباره اینکه حداقل در سال یک تا دو بار خون بدهید، آغاز شد.

پس از پخش یک آیتم با تصاویری از برنامه‌های گذشته، برنامه با اجرای بخش نمایشی توسط نیما شعبان‌نژاد با موضوع بانک سیار و وام دادن ادامه پیدا کرد.

خندوانه

در ادامه دکتر شمس در خصوص انتقال خون بیان کرد: ماه رمضان فرا رسیده و اهدا کننده کم است ولی در این ایام هم مثل همیشه اهدای خون را فراموش نکنید.

وی ادامه داد: اگر به اندازه کافی آب مصرف کنید و بعد از افطار به مراکز انتقال خون مراجعه کنید و هیچ آسیبی به شما نمی‌رسد. از هر هزار نفر ٢٧ نفر خون می‌دهند و بعد از آن افرادی که رکورد اهدای خون را در ایران دارند معرفی شدند.

در بخش دیگر این برنامه شهرام شکیبا مهمان این برنامه بود که در ابتدا درباره اهدای خون گفت: هرچند وقت یکبار این کار را می‌کنم.

وی در ادامه درباره طناز بودن خود گفت: من چند سال پیش در مجله ای مطالبی جدی می نوشتم که آن زمان سردبیرم گفت که خیلی بد می نویسم و وقتی آن مطلب را برای یکی از دوستانم خواندم به من گفت که تو یک طنزپرداز هستی و شعر گفتن هم به همین ترتیب به صورت اتفاقی شروع شد.

شکیبا در خصوص اینکه حاضر است چه کاری انجام دهد که دیگران را خوشحال کند، بیان کرد: من حاضرم در یک جایی که افراد پولداری در آنجا هستند معرکه بگیرم و درآمد آن را به شما می دهم که به هر صورت که می خواهید از آن استفاده کنید.

این شاعر و طنزپرداز درباره کتاب «دو تخم مرغ در مه» عنوان کرد: سوژه اصلی این است که فردی هر دفعه می رود که دو عدد تخم مرغ بخرد که هر بار به روایت یک کارگردان ایرانی تعریف می شود.

خندوانه

بعد از پخش یک آیتم درباره شناخت و رفت و آمد با همسایگان، جناب خان به برنامه اضافه شد که صحبت های او با رامبد جوان در خصوص پخش کردن عکس ها و فیلم های شخصی توسط عده ای از مردم بود که جوان در پایان برنامه خاطرنشان کرد: همه کسانی که اطلاعات خصوصی دیگران را در اختیار دارند اگر که آن را در دسترس عموم قرار دهند کار بسیار غلطی است.

نهایتا این برنامه خندوانه هم به آرزوهای خوب برای همه مردم ایران به اتمام رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها