أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۰۷۹۱
زمان انتشار: ۱۵:۴۱     ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان جزئیات به دام افتادن و هلاکت اعضای گروهک تروریستی جیش‌الظلم توسط ماموران انتظامی در این استان را بیان کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی دقایقی پیش در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات، به تشریح اقدامات سه ماهه نیروی انتظامی و چگونگی عملیات انهدام گروهک تروریستی در خاش پرداخت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در پی اطلاعات به دست آمده مبنی بر ورود یک تیم تروریستی گروه جیش الظلم از کشور همسایه به داخل ایران با هدف انجام اقدامات خرابکارانه در مساجد و تکایا به منظور ممانعت از عزاداری شهروندان؛ اعضای این گروه در ۳۰ کیلومتری خاش توسط ماموران انتظامی شناسایی و با آنان درگیر شدند.

رحیمی گفت: از این گروه مواد اولیه پیش ساز بمب به همراه مقادیر قابل توجهی تله‎های انفجاری، سلاح، نارنجک و آرپیچی از یک دستگاه خودرو کشف شد.

وی ادامه داد: حوالی ظهر روز گذشته با اطلاعاتی که ماموران انتظامی خاش از مسیر تردد این تروریست‌ها به دست آوردند یگان‌های تکاوری و عملیاتی در مسیر این تروریست‌ها مستقر و درگیری آغاز شد.

سردار رحیمی گفت: در همان دقایقی اولیه درگیری دو نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و بعد از گذشت نیم ساعت از درگیری و آتش پرحجم پلیس، دو نفر دیگر به هلاکت رسیدند.

وی گفت: دو نفر دیگر که فرصت برای متواری شدن یافته بودند در درگیری با پلیس یک نفر به هلاکت رسید و دیگری متواری شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: هویت افرادی که به هلاکت رسیده‌اند شناسایی شده است و آنچه از آنها برجا مانده حکایت از قصد و نیت آنها برای انجام اقدامات خرابکارانه بزرگ و فراوان داشت.

این مسؤول ادامه داد: با توجه به ماه مبارک رمضان قطعا این افراد قصد انجام اقدامات خرابکارانه در مراسم، مساجد و تکایا داشته‌اند زیرا ۱۵۰ کیلوگرم پیش‌سازه‌های مواد منفجره از آنها کشف شده است.

وی افزود: یک سرباز نیز در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار رحیمی با بیان اینکه انواع و اقسام تله‌های انفجاری و سلاح‌های مختلف از آنها به جا مانده است، گفت: آنها گمان کرده بودند در ماه مبارک رمضان ممکن است پلیس اقدامات خود را کاهش دهد در حالی که نیروی انتظامی همیشه و در زمینه‌های مختلف در آماده باش کامل قرار دارد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: انهدام به موقع آنها سبب شد از فعالیت‌های ضد امنیتی آنها علیه مردم مسلمان شیعه و سنی جلوگیری شود.

این مسؤول ضمن قدر دانی از همکاری خوب مردم منطقه، ادامه داد: در این عملیات یک نفر شهروند مورد اصابت گلوله قرار گرفت که با رساندن وی به مراکز درمانی مشکل خاصی به وجود نیامد و هم‌اکنون در سلامت به سر می‌برد. تجهیزات و لوازم به جا مانده از اعضای گروهک تروریستی که روز گذشته در درگیری با ماموران انتظامی خاش به هلاکت رسیدند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها