يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۰۹۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۱۳     ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
تهیه‌کننده «ایستاده در غبار»:
نکته مهم در ساخت «ایستاده در غبار» این است که حاج احمد متوسلیان بیشتر از هر چیزی برای ما اهمیت داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، حبیب والی‌نژاد تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» در خصوص اکران این فیلم و موفقیتش در سینماها از حیث جذب مخاطب اظهار داشت: به نظر من با توجه به اکران‌هایی که در محافل خصوصی و دانشگاه ها داشتیم، فکر می کنم مردم برای دیدن این فیلم به سینما بیایند. در این مدت مردم متوجه شده اند که حاج احمد متوسلیان متعلق به خود آنهاست و برآمده از مردم همین سرزمین است. مردم حاج احمد را دوست دارند و علاقه‌مند هستند که از وی بیشتر بدانند. حتی عده ای به ما می گفتند که چرا انقدر دیر در خصوص این سردار رشید فیلم ساخته شده است و چرا مادر وی روی تخت بیمارستان 34  منتظر حاج احمد است؟ نکته مهم در فیلم ما مردمی بودن آن است.

وی در مورد «ایستاده در غبار» ادامه داد: اوایل ساخت این فیلم خیلی‌ها فکر می‌کردند که قرار است یک فیلم جنگی معمولی مثل برخی فیلم‌های دیگر ببینند، اما بعد از اکران این فیلم در جشنواره فجر همه از نوع ساخت و نحوه روایت متفاوت آن خوشحال شدند و تفاوت آن را با سایر آثار جنگی احساس کردند. نکته مهم در ساخت «ایستاده در غبار» این است که حاج احمد متوسلیان بیشتر از هر چیزی برای ما اهمیت دارد و ما در این فیلم فقط به فکر شناساندن  وی به مردم بودیم.
 
والی‌نژاد در مورد اینکه اگر روزی حاج احمد متوسلیان با توجه به خبرهای واصله مبنی بر زنده بودن وی، به کشور بازگردد و فیلم «ایستاده در غبار» را ببیند چه واکنشی خواهد داشت گفت: به طور دقیق نمی‌دانم، اما چون من گوشه ای از زمان جنگ را حس کردم فکر می کنم این فیلم برای حاج احمد جذاب باشد و شاید خودش تصور نمی‌کند که بعد از گذشت چند سال فیلمی در موردش ساخته شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها