أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۸۰۹۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
توزیع کتابهای درسی دانش‌آموزان از طریق کتاب فروشی‌های سراسر کشور از ۲۰ شهریور ماه آغاز و فروش کتب درسی فقط به قیمت پشت جلد مجاز خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، کتابهای درسی پایه‌های هفتم، هشتم و نهم (دوره اول متوسطه) و پایه‌های دهم و دوازدهم به جز رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان تهران، شهرستان‌های تهران و البرز از 23 شهریورماه و سایر استانها از 20 شهریورماه از طریق کتاب فروشی‌های مجاز توزیع خواهد شد.

بر اساس اعلام اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی آموزش و پرورش، فروش کتاب درسی فقط به قیمت پشت جلد کتاب مجاز است.

ارائه خدمات اجباری از قبیل منگنه، سیمی کردن کتاب، جلد و فروش اجباری لوازم التحریر و نوشت افزار و سایر کتب کمک آموزشی همراه با کتاب درسی ممنوع اعلام شده است.

اولیا و دانش‌آموزان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص فروش اجباری برخی لوازم در کنار کتابهای درسی می‌توانند جهت پیگیری با شماره تلفن 02188827778 تماس گیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها