أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۸۱۰۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
پیکر شهید مدافع حرم «محمد آژند» که در سوریه به شهادت رسیده بود، پس از پنج ماه و پنج روز از طریق آزمایش «دی‌ان‌ای» شناسایی شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، خانواده شهید مدافع حرم محمد آژند با پیکر فرزندشان در معراج شهدای تهران دیدار کردند.

در ابتدای این مراسم هنگامی که تابوت شهید آژند تحویل خانواده‌اش شد، مادر، همسر، پدر، خواهر و فرزندان این شهید در حالی که تابوت را به آغوش کشیده بودند می‌گفتند: خوش‌آمدی، تو همواره فرزند ارشد ما هستی، شهادت مبارک.

سپس جمعی از دوستان و همرزمان شهید آژند به دور تابوت این شهید حلقه زدند و به مداحی و سینه‌زنی پرداختند.

در بخشی از این مراسم حسین آژند، پدر این شهید مدافع حرم، در گفت‌وگویی بیان کرد: مادرش از ابتدا فرزندمان را خوب پرورش داد و اکنون نیز که پس از پنج ماه و پنج روز پیکر فرزندم شناسایی شده، خوشحالیم. ما تربیت شده در مکتب امام حسین(ع) هستیم و خودمان را در کنار بانو حضرت زینب (س) تصور می‌کنیم. ما همیشه چشم‌انتظار بازگشت پیکرش بودیم و اکنون که پیکر تحویل ما داده شده، مزارش برای ما مأمنی خواهد بود.

این پدر شهید خاطرنشان کرد: فرزندم در وصیت‌نامه‌اش به پیروی از ولایت فقیه، دوری از غیبت و پرهیز از فعالیت‌های نامطلوب در فضای مجازی توصیه کرده بود. اکنون پیکر پسرم را به مقام معظم رهبری هدیه می‌کنم و تاکید دارم که مسئولین کشور همواره پشتیان ولایت باشند و وحدت را حفظ کنند.

شهید محمد آژند سال 1359 متولد شد و در سال 1380 نیز ازدواج کرد. از این شهید مدافع حرم دو فرزند به نام‌های محمدطاها و محمدمهدی به یادگار مانده است.

در بخشی از این مراسم، فرزند بزرگ شهید آژند در سوگ پدرش برای همرزمان او مداحی کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها