أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۱۱۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
علي حق گفت: به شخصه تكذيب شتابزده اين خبر را نمي‌پسندم، چون صندوق توسعه ملي يك نهاد خاص در اقتصاد ملي است و با توجه به جايگاه خاص آن بهتر است نهادهاي نظارتي درباره آن اظهار نظر كنند.
به گزارش پایگاه 598، علي حق سرپرست مدير حوزه رياست و روابط عمومي صندوق توسعه ملي در گفتگو با نسيم، در خصوص افشاي فيش‌هاي حقوقي نجومي رئيس و اعضاي هيات عامل اين صندوق اظهار كرد: ترجيح مي‌دهيم كه نتيجه بررسي نهادهاي نظارتي منتشر شود، سپس در اين خصوص موضع گيري كنيم.

وي افزود: نهادهايي مانند سازمان بازرسي كل كشور در حال بررسي وضعيت دريافتي مسئولان صندوق هستند، بنابراين بهتر است تاييد، تكذيب و يا هر گونه اظهار نظر ديگر در خصوص اين دريافتي ها از زبان آنها باشد.

مدير روابط عمومي صندوق توسعه ملي تصريح كرد: همه وامها و پرداختهاي مختلفي كه در خبرها آمده، در حال بررسي است. با توجه به اين كه صندوق توسعه ملي زير نظر سه نهاد نظارتي فعاليت مي‌كند، انتشار گزارش يك ساله هر كدام از اين نهاد مي‌تواند صحت اين اخبار را رد و يا تاييد كند.

شمعداني حق گفت: قطعا دستگاههاي نظارتي جزئيات بيشتري را فراتر از وام‌ها و ديگر پرداختها در خصوص صندوق توسعه ملي مي دانند و اگر اين مسائل را آنها تاييد كنند ما هم تاييد خواهيم كرد.

وي خاطرنشان كرد: به شخصه تكذيب شتابزده اين خبر را نمي پسندم، چون صندوق توسعه ملي يك نهاد خاص در اقتصاد ملي است و با توجه به جايگاه خاص آن بهتر است نهادهاي نظارتي درباره آن اظهار نظر كنند.

گفتني است اخيرا برخي از رسانه‌ها فيش‌هاي حقوقي را منتشر كرده‌اند كه نشان دهنده دريافتي 686 ميليون توماني سيد صفدر حسيني رئيس هيات عامل صندوق توسعه ملي در سال گذشته بوده است. همچنين اين فيش‌هاي حقوقي نشان مي داد كه صفدر حسيني 300 ميليون وام با سود 4 درصد هم از اين صندوق دريافت كرده است. در كنار اين موارد جزئيات دريافتي ها و برخي از وامهاي عجيب و غريب و نجومي قائم مقام و برخي ديگر از اعضاي هيات عامل صندوق توسعه ملي هم افشا شده كه دولتمردان هيچ واكنشي به آن نشان نداده اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
روحانی مچکریم.
خدایا مرسی!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
۰
۰
آیا شرم نکردید از طبقه ضعیفی که به نان شب شان محتاجند ؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها