أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۱۱۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
علی حق گفت: به شخصه تکذیب شتابزده این خبر را نمی‌پسندم، چون صندوق توسعه ملی یک نهاد خاص در اقتصاد ملی است و با توجه به جایگاه خاص آن بهتر است نهادهای نظارتی درباره آن اظهار نظر کنند.

به گزارش پایگاه 598، علی حق سرپرست مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی صندوق توسعه ملی در گفتگو با «نسیم آنلاین» در خصوص افشای فیش‌های حقوقی نجومی رئیس و اعضای هیات عامل این صندوق اظهار کرد: ترجیح می‌دهیم که نتیجه بررسی نهادهای نظارتی منتشر شود، سپس در این خصوص موضع گیری کنیم.

وی افزود: نهادهایی مانند سازمان بازرسی کل کشور در حال بررسی وضعیت دریافتی مسئولان صندوق هستند، بنابراین بهتر است تایید، تکذیب و یا هر گونه اظهار نظر دیگر در خصوص این دریافتی ها از زبان آنها باشد.

مدیر روابط عمومی صندوق توسعه ملی تصریح کرد: همه وامها و پرداختهای مختلفی که در خبرها آمده، در حال بررسی است. با توجه به این که صندوق توسعه ملی زیر نظر سه نهاد نظارتی فعالیت می‌کند، انتشار گزارش یک ساله هر کدام از این نهاد می‌تواند صحت این اخبار را رد و یا تایید کند.

شمعدانی حق گفت: قطعا دستگاههای نظارتی جزئیات بیشتری را فراتر از وام‌ها و دیگر پرداختها در خصوص صندوق توسعه ملی می دانند و اگر این مسائل را آنها تایید کنند ما هم تایید خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: به شخصه تکذیب شتابزده این خبر را نمی پسندم، چون صندوق توسعه ملی یک نهاد خاص در اقتصاد ملی است و با توجه به جایگاه خاص آن بهتر است نهادهای نظارتی درباره آن اظهار نظر کنند.

گفتنی است اخیرا برخی از رسانه‌ها فیش‌های حقوقی را منتشر کرده‌اند که نشان دهنده دریافتی 686 میلیون تومانی سید صفدر حسینی رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی در سال گذشته بوده است. همچنین این فیش‌های حقوقی نشان می داد که صفدر حسینی 300 میلیون وام با سود 4 درصد هم از این صندوق دریافت کرده است. در کنار این موارد جزئیات دریافتی ها و برخی از وامهای عجیب و غریب و نجومی قائم مقام و برخی دیگر از اعضای هیات عامل صندوق توسعه ملی هم افشا شده که دولتمردان هیچ واکنشی به آن نشان نداده اند.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها