کد خبر: ۳۸۱۱۹۲
زمان انتشار: ۱۶:۵۵     ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: قراردادهای زمان ما شفاف بود، اما اکنون قراردادها یا مخفی بسته می‌شود یا اسناد آن مخفی می‌ماند.
به گزارش پایگاه 598، محمد رویانیان در گفت‌وگو با فارس  در خصوص اینکه گفته می شود وزارت ورزش از او و علی فتح‌الله‌زاده به دلیل پرداخت‌های میلیاردی به بازیکنان زمانی که مدیرعامل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بودند، شکایت کرده است گفت: من شنیده‌ام که وزارت ورزش از ما دو نفر شکایت کرده است، مبنی بر اینکه به برخی از بازیکنان پرداخت‌های میلیاردی داشته‌ایم. حتی شنیده‌ام که فتح‌الله‌زاده پاسخ‌هایی هم در این خصوص داده و من هم شاید پاسخ‌هایی بدهم.

وی ادامه داد: البته باید بگویم تا حدودی این حرف‌ها درست است، اما این مسئله تناقض زیادی دارد؛ چراکه شنیده‌ام برخی از بازیکنان الان حدود 2 میلیارد تومان هم از این دو باشگاه گرفته‌اند که اگر این موضوع صحت داشته باشد، دستگاه‌های نظارتی نباید بین زمان ما با الان فرق قائل شوند. اگر مبالغ الان میلیاردی نیست که آن را شفاف اعلام کنند و اگر هم این مبالغ در حال حاضر میلیاردی است که باید با مسببان آن برخورد شود.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اینکه دستگاه‌های نظارتی فهمیده‌اند زمان ما مبالغ میلیاردی داده شده و الان متوجه نمی‌شوند، دو حالت دارد، زمان ما قراردادها شفاف اعلام شد، اما شاید اسناد جذب بازیکنان فعلی مخفی می‌ماند و شاید هم قراردادهای مخفی امضا می‌شود. باید بررسی کنم تا ببینم اصل ماجرا چیست، قطعاً این مسئله را پیگیری خواهم کرد. باید مشخص شود سند اینکه زمان ما پرداخت‌ها چگونه بوده، چطور به‌دست مسئولان رسیده و چرا الان سندهای فعلی در دسترس نیست؟

رویانیان در پاسخ به این سؤال که آیا می‌پذیرید که بازیکنان میلیاردی در زمان مدیریت‌تان در پرسپولیس وجود داشته یا خیر، تصریح کرد: شاید یکی‌، دو بازیکن به دلیل‌های خاص این مبلغ را گرفته باشند، به‌طور مثال محمدرضا خلعتبری زمانی که قرار بود از عجمان امارات جذب ما شود، هزینه‌ای برای ما داشت و شاید یکی‌، دو بازیکن به دلیل شرایط خاص یک میلیارد و 100 میلیون تومان پول گرفته باشند، البته باید بگویم زمان ما چیزی مخفی نبود، اما الان شنیده‌ام که رقم‌ها بالاتر بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها