أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۱۵۴۶
زمان انتشار: ۱۵:۴۰     ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
سرمربی پرسپولیس خواستار در نظر گرفته شدن جریمه سنگین برای یکی از ملی‌پوشان تیمش شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، احمد نوراللهی در تمرین روز یکشنبه (روز گذشته) پرسپولیس از ناحیه مچ پا مصدوم شد و به این دلیل در تمرین امروز تیمش شرکت نکرد. دکتر حقیقت پزشک پرسپوللیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم مصدومیت این بازیکن را چندان جدی نداست و اعلام کرد که وی به زودی به تمرینات گروهی سرخپوشان باز خواهد گشت.

* با توجه به لغو اردوی تیم ملی در ارمنستان، بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس از صبح فردا در تمرین این تیم شرکت خواهند کرد.

* رامین رضاییان تنها بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس است که هنوز خودش را به برانکو معرفی نکرده و از این‌رو سرمربی پرسپولیس از مسئولان این باشگاه خواستار جریمه سنگین این بازیکن شده است.

* محمد ترکاشوند مسئول نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس صبح امروز (دوشنبه) به محل تمرین پرسپولیس رفت تا در خصوص بازیکنان خارجی معرفی شده به وی با برانکو صحبت کند.

* باشگاه پرسپولیس هنوز برای تمدید قرداد لوکا ماریچ اقدام نکرده و این در شرایطی است که او مبلغ زیادی را از این باشگاه  طلبکار است.

* بنا بر اعلام پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسولیس این باشگاه همچنان پیگیر شکایت خود ار محمدحسین کنعانی‌زادگان است. این باشگاه مدعی است مدافع تازه وارد استقلال همچنان با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد.

* پرسپولیسی‌ها با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی در ارمنستان به نوعی اقدامات خود را برای برگزاری اردوی تیمشان در اوکراین متوقف کرده بودند اما با لغو اردوی تیم ملی حالا مسئولان باشگاه پرسپولیس از امروز پیگیر ویزای سرخپوشان خواهند شد. شاید این موضوع باعث شود پرسپولیسی‌ها یکی دو روز دیرتر از تاریخ قبل (6 تیر) راهی اوکراین شوند.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها