يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۱۶۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۰۱ تير ۱۳۹۵
كميته رسيدگي به موضوع پرداخت هاي غيرمتعارف به برخي از مديران ارشد دستگاه هاي دولتي توسط معاون اول رئيس جمهور تشکیل شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، به دنبال ارسال فهرست مجموعه حقوق هاي دريافتي متوسط يكسال اخير مديران ارشد دستگاه هاي اجرايي از سوي اعضاي هيات دولت به دفتر معاون اول رييس جمهور، دكتر جهانگيري دستور تشكيل كميته اي سه نفره براي رسيدگي و تطبيق اين دريافتي ها بر اساس قوانين و مقررات را صادر كرد.

تشكيل كميته رسيدگي به موضوع پرداخت هاي غيرمتعارف به برخي از مديران ارشد دستگاه هاي دولتي توسط معاون اول رئيس جمهورمعاون اول رئيس جمهور همچنين از كميته مذكور خواسته است در اسرع وقت با بررسي دقيق فهرست هاي دريافت شده از دستگاه ها، موارد تخلف در پرداخت هاي صورت گرفته را براي اقدامات بعدي به وي گزارش كنند.

گفتني است، ارسال اين فهرست بنابه دستور هفته گذشته معاون اول رييس جمهور كه اعضاي هيات دولت را مكلف كرده بود تا فهرست مجموعه دريافتي متوسط يكسال اخير مديران ارشد دستگاه ها را به فوريت و ظرف يك هفته تا تاريخ ٩٥/٣/٣١ ارسال نمايند، صورت گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها