کد خبر: ۳۸۱۸۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۰۲ تير ۱۳۹۵
بازیگر مجموعه رمضانی "برادر" گفت: وظیفه بازیگر این است که کم فروشی نکند و نهایت توان خود را بگذارد تا رسالت هنری خود را به انجام برساند و در برابر لطف خدا با احترام به مردم پاسخگو باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به تاثیر گذاری بازیگر در باور بیننده گفت: زمانی که بازیگر نقش های خاص بازی می کند و شخصیتی قابل باور را خلق می کند که با روحیات واقعی آن بازیگر متفاوت است کار ویژه ای انجام داده و این خلق شخصیت بدون شک بر روی مخاطب تاثیر می گذارد.
 
وی با اشاره به تاثیر کارهای مناسبتی در کارنامه بازیگر تصریح کرد: کارهای مناسبتی دشواریهای خاص خود را دارد و صبر آرامش و توانمندی کلی می خواهد و عوامل خاص می طلبد به این معنی که کل گروه شبانه روز باید در اختیار پروژه قرار گیرند.
 
این بازیگر تلویزیون ادامه داد: البته تاثیرگذاری کارهای بازیگران در افکار عمومی و برروی بیننده به شدت بسته به خود بازیگر است ممکن است بازیگر کاریزما و جنس اثر گذاری را نداشته باشد و تماشگر نتواند آن نقش را باور کند از این رو مهمترین اتفاق فرخنده ای که برای یک بازیگر می افتد توجه و جلب تماشگر است تا بتواند مخاطب داشته باشد و زمانی که تماشگر بازیگر را حس کند بازیگر برنده خواهد بود.
 
توکلی در پایان وظیفه خود را بازی خالصانه دانست و گفت: وظیفه بازیگر این است که کم فروشی نکند و نهایت توان خود را بگذارد تا رسالت هنری خود را به انجام برساند و در برابر لطف خدا با احترام به مردم پاسخگو باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها