کد خبر: ۳۸۱۹۱۴
زمان انتشار: ۱۶:۰۳     ۰۲ تير ۱۳۹۵
نماينده مردم رودسر در مجلس با اشاره به سرخوردگي و ايجاد مشكلات روحي ناشي از ماجراي ظالمانه بورسيه ها در دانشجويان گفت: آبروي بسياري از دانشجويان بورسيه و خانواده آنها در اين قضيه زير سوال رفت و فضاي علمي جامعه ملتهب شد.
به گزارش پایگاه 598، اسد الله عباسي عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با بسيج، اظهار داشت: در ماجراي ظالمانه بورسيه ها يك رفتار سياسي و شتاب زدگي از سوي مديران دولتي اعمال شد كه از تقواي سياسي دور بود.

وي با اشاره به سرخوردگي و مشكلات روحي ايجاد شده در دانشجويان ناشي از ماجراي ظالمانه بورسيه ها افزود: آبروي بسياري از دانشجويان بورسيه و خانواده آنها در اين قضيه زير سوال رفت و فضاي علمي جامعه ملتهب شد.

نماينده مردم رودسر در مجلس شوراي اسلامي خاطر نشان كرد: در ابتدا تعداد بسيار زيادي را اعلام كردند كه تخلف صورت گرفته اما بعد از تحقيقات مشخص شد تنها تعداد محدودي از دانشجويان بورسيه دچار مشكل بوده اند كه با اين كار آبروي همه دانشجويان بورسيه به بازي گرفته شد.
 
عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي در خاتمه گفت: مسئولان ذيربط بايد هرچه سريعتر اين مسئله را پيگيري كنند و آبروي از دست رفته دانشجويان بورسيه را بازگردانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها