أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۲۱۴۳
زمان انتشار: ۱۵:۴۵     ۰۴ تير ۱۳۹۵
از روز گذشته همزمان با انتشار اخباری از برکناری علی صدقی از مدیرعاملی بانک رفاه کارگران شایعاتی مبنی بر خروی وی از کشور مطرح گردید و گفته شد که علی صدقی، حوالی عصر دیروز در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) رویت شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «تابناک»، روابط عمومی بانک رفاه کارگران هم در پاسخ به این شایعات اعلام کرد که وی از کشور خارج نشده و دفتر کار خود حضور دارد اما برخی از فعالان رسانه ای که این توضیحات را قابل قبول ندانسته بودند ، تصاویری را از حضور علی صدقی مدیرعامل معزول بانک رفاه کارگران منتشر کردند.لذا با این اوصاف به نظر می رسد جهت شفافیت ماجرا باید هرچه سریعتر توضیحات قانع کننده تری از طرف مراجع ذیصلاح بیان شود.


خروج یکی از صاحبان حقوق نجومی از کشور؟

گفتنی است که مدیرعامل سابق بانک رفاه به دنبال فاش شدن فیش حقوقی اش، برکنار شد.فیش حقوقی فاش شده مدیرعامل بانک رفاه، نشان می داد او رقم های کلانی را به صورت ماهانه دریافت می کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۰۴ تير ۱۳۹۵
۵
۰
صدقی رفته تو فرودگاه گل بچینه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تا بقیه دوستانش هم به اون بپیوندند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۰۵ تير ۱۳۹۵
اصل ماجرا . فاسداني اند كه در اين دولت لانه گزيده اند
اينان معلولان انان اند !!!
جدیدترین اخبار پربازدید ها