أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۲۱۵۱
زمان انتشار: ۰۰:۲۲     ۰۵ تير ۱۳۹۵
مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان خبر داد؛
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان با اشاره به دستگیری قاتلان دو محیط‌بانان گفت: جای تاسف دارد که بگوییم، این شکارچیان قاتل، پدر و پسر هستند.

به گزارش پایگاه 598، مجید وفادار دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به دستگیری قاتلان دو محیط‌بان که حدود 24 ساعت قبل مرتکب این جنایت بزرگ شده بودند، اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات اطلاعاتی و امنیتی، قاتلان دو محیط‌بان هرمزگانی که روز گذشته طی درگیری با شکارچیان غیرمجاز به شهادت رسیده بودند، دستگیر و تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.

وی افزود: جای تأسف دارد که بگوییم، این شکارچیان قاتل، پدر و پسر هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان با اشاره به اینکه قاتلان بعد از ارتکاب این جنایت هولناک اقدام به سرقت یک قبضه سلاح محیط‌بانان کرده بودند، گفت: متأسفانه گلوله‌های شلیک‌شده به سمت محیط‌بانان، به سر و سینه آنها برخورد کرده بود.

وفادار تصریح کرد: فردی که قصد داشت حین دستگیری قاتلان، آنها را فراری دهد، دستگیر و راهی مجاری قانونی شده است.

وى اضافه کرد: جا دارد از فرماندهى انتظامی هرمزگان و پلیس امنیت عمومی که در این راستا تلاش ویژه‌ای داشته‌اند قدردانی شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان در پایان تصریح کرد: پیکر شهیدان محمد دهقانی و پرویز هرمزی دو محیط‌بانی که روز گذشته در منطقه حفاظت‌شده گنو به شهادت رسیدند، روز یکشنبه مصادف با ششم تیرماه با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در بندرعباس تشییع خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علوی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۰۵ تير ۱۳۹۵
۰
۰
واقعا حیف نیست که آدم به خاطر شکم انسانی را بکشه؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها