يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۲۱۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۰۵ تير ۱۳۹۵
مدیر کل محیط زیست فارس گفت: محبط بان پارک ملی بمو که با ضرب گلوله شکارچیان مجروح شده بود ساعاتی پیش درگذشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، حمزه ولوی گفت: منوچهر شجاعی محیط بان پارک ملی بمو امروز جمعه حین درگیری با شکارچیان مورد اصابت گلوله آنها قرار گرفت و از ناحیه سینه  و گلو مجروح و از روی صخره نیز به پایین پرتاب شد.

وی افزود: این محیط بان که حال بسیار وخیمی داشت به شیراز منتقل شد و تحت عمل جراحی نیز قرار گرفت اما حوالی ساعت ۲۴ جمعه به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان رجایی درگذشت.

دو شکارچی نیز هم اکنون در بازداشت به سر می برند.

پارک ملی بمو در نزدیکی شیراز قرار دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۰۵ تير ۱۳۹۵
۰
۰
روحش شاد
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۸ - ۰۵ تير ۱۳۹۵
۰
۰
آهاي ليدي بنزين فروش

سازمان محيط زيست را به كسي كه لياقتش را دارد بسپار
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها