أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۲۲۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۰۵ تير ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران همراه با اعضای هیأت اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا راهی فرانسه می‌‌شود.

به گزارش بانک ورزش، مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های یورو 2016 از امشب آغاز می‌شود و قرار است امشب از همین رقابت‌ها 3 دیدار برگزار شود.

بر همین اساس اعضای هیأت اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا از جمله علی کفاشیان به فرانسه دعوت شده‌اند تا با حضور در این کشور یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم را از نزدیک تماشا کنند.

قرار است کفاشیان و سایر اعضای هیأت اجرایی AFC با حضور در ورزشگاه استاندو فرانس سنت دنیس دیدار تیم‌های ملی اسپانیا و ایتالیا از مرحله یک هشتم نهایی را از نزدیک تماشا کنند.

همچنین علاوه بر تماشای این دیدار، اعضا در قالب یک تور از اماکن ورزشی بازدید می‌کنند تا از نزدیک با شرایط برگزاری مسابقات آشنا شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها