يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۲۲۵۲
زمان انتشار: ۱۶:۱۴     ۰۵ تير ۱۳۹۵
استاندار استان نينوي در سفري به شهر مقدس كربلا از مرجعيت ديني و مردم كربلا به خاطر دو سال ميزباني از آوارگان اين استان، قدرداني كرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «نوفل حمادي السلطان» استاندار استان نينوي عراق به در رأس هيأتي به استان كربلا سفر كرد.

به نوشته خبرگزاري نون عراق، بيش از دو سال است كه صدها هزار تن از مردم استان نينوي كه خانه و شهرشان به اشغال داعش در آمده است؛ به استان كربلا پناه آورده‌ و در اردوگاههاي پناهندگان يا در شهرها ساكن شده‌اند.

«نوفل حمادي السلطان» استاندار نينوي كه شهر موصل مركز آن محسوب مي‌شود در سفر روز گذشته (جمعه) خود به شهر كربلا، با «عقيل الطريحي» استاندار كربلا ديدار كرد و از تلاش‌ها و ميزباني استاندار، شوراي استانداري، توليت حرم امام حسين (ع)، مردم و مسئولان استان براي دو سال ميزباني از پناهجويان قدرداني و همچنين از مواضع مرجعيت ديني تشكر كرد.

در اين ديدار همچنين دو طرف درباره پرونده آوارگان و چگونگي بازگشت آن‌ها پس از اتمام عمليات نظامي و آزادي موصل بحث كردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها