کد خبر: ۳۸۲۲۶۰
زمان انتشار: ۱۶:۲۰     ۰۵ تير ۱۳۹۵
كارشناس هواشناسي در مورد آخرين وضعيت جوي كشور گفت: امروز دماي هواي تهران در گرمترين زمان به ۳۵ درجه و در خنك ترين ساعات به ۲۳ درجه بالاي صفر مي رسد اما در روزهاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه تهران نخستين دماي ۴۰ درجه بالاي صفر را در سال ۹۵ تجربه خواهد كرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، امير سركرده در مورد آخرين وضعيت جوي كشور، گفت: امروز دماي هواي تهران در گرمترين زمان به 35 درجه و در خنك ترين ساعات به 23 درجه بالاي صفر مي رسد اما در روزهاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه تهران نخستين دماي 40 درجه بالاي صفر را در سال 1395 تجربه خواهد كرد.

وي افزود: امروز برخلاف انتظار شهرستان لاله زار در استان كرمان با دماي 7 درجه بالاي صفر خنك ترين منطقه كشور بود.

سركرده اضافه كرد: رگبارهاي پراكنده و گاه وزش باد شديد در شمال غرب، سواحل درياي خزر و شمال شرق كشور خواهيم داشت.

وي افزود: بعد از ظهر امروز در استان هاي آذربايجان شرقي،آذربايجان غربي،اردبيل،زنجان و ارتفاعات البرز و فردا در سواحل درياي خزر و شمال شرق كشور و بيشتر ارتفاعات استان خراسان شمالي بارش هاي موقت و پراكنده روي مي دهد كه در برخي مناطق با وزش باد همراه است.

كارشناس هواشناسي افزود: خوشبختانه در چند روز گذشته در مناطق جنوب غربي كشور گرد و غبار نبود اما از فردا با شكل گيري توده گرد و خاك بر روي كشور عراق استان هاي خوزستان،كرمانشاه و ايلام به صورت خفيف با گرد و غبار مواجه مي شوند.

سركرده گفت: با وزش بادهاي 120 روزه در جنوب شرق كشور به ويژه در شمال استان سيستان و بلوچستان و منطقه زابل ،شاهد گردو خاك در طول روز خواهيم بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها