امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۸۲۲۶۲
زمان انتشار: ۱۶:۲۲     ۰۵ تير ۱۳۹۵
رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه آمريكايي‌ها و سرويس اطلاعاتي رژيم صهيونيستي به دنبال ضربه زدن به نيروهاي انقلاب هستند، تاكيد كرد: حملات بيو تروريستي را بايد جدي گرفت.
به گزارش پایگاه 598، فارس نوشت: علاءالدين بروجردي رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي عصر ديروز با حضور در منزل نادر طالب زاده كارگردان ارزشي و انقلابي كشور، از وي عيادت كرد.

در اين ديدار بروجردي از نزديك در جريان روند درماني اين كارگردان قرار گرفت و براي وي از خداوند متعال بهبودي كامل در اين ماه ضيافت الهي را خواستار شد.

رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي همچنين اظهار داشت: آمريكايي‌ها و سرويس اطلاعاتي رژيم صهيونيستي به دنبال ضربه زدن به نيروهاي انقلاب هستند و حملات بيوتروريستي را بايد جدي گرفت.

طالب زاده نيز با تشكر از بروجردي براي عيادت از خود از وضعيت كنوني و روند مثبت درمان خود خبر داد و گفت: طرح علني اين توطئه مسموميت بيولوژيك فقط براي در جريان قرار گرفتن مردم و مسئولان از توطئه‌هاي استكبار جهاني بود.

دبير جشنواره عمار با بيان اينكه اين مسموميت و كسالت مشكل و خللي در روند كارهاي در دست اقدام هنري وي به وجود نياورده است، عنوان كرد: در حال حاضر تحت نظر پزشكان روند درماني در حال انجام بوده و اميدوارم كه با دعاي خير شما بهبودي كامل حاصل شود.

وي با بيان اينكه هفته گذشته حالم به دليل آلودگي هوا نامناسب شد، گفت: هم اكنون بايد در منزل فضاي در بسته باشم و چندي پيش نيز در بيمارستان بستري بودم كه حالم كمي متعادل شد.

دبير جشنواره عمار با بيان اينكه در سفر به عتبات توسط استكبار جهاني و عوامل آن ترور بيولوژيك شدم، خاطرنشان كرد: طي صحبتي كه با يك متخصص بيوتروريسم داشتم از اين موضوع مطلع شدم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها