يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۲۲۶۳
زمان انتشار: ۱۶:۲۲     ۰۵ تير ۱۳۹۵
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با طارمي پيش از اين مذاكره كرديم ولي با كسي كه نمي‌خواهد بماند نمي‌توانيم كاري كنيم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، برانكو ايوانكوويچ، سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري گفت: تيم ما تقريبا تكميل شده است. هنوز از سهميه بازيكنان بالاي 23 سال دو نفر باقي مانده است. آنتوني گولچ و آرام طبع در پست مدافع به تيم ما اضافه شده‌اند. تلاش مي كنيم كه بهترين تيم را براي فصل آينده آماده كنيم.

وي افزود: تيم جمعه براي اردوي اوكراين راهي اين كشور مي‌شود. يكشنبه، سه شنبه و چهارشنبه تمرين مي‌كنيم. دوشنبه به دليل شهادت امام علي تمرينات تعطيل است و سه‌شنبه يك بازي دوستانه خواهيم داشت. از پشتكار بازيكنان راضي هستم. به غير از محمد انصاري كه يك مصدوميت كوچك دارد، بقيه بازيكنان سالم هستند. اميدوارم پيش از آغاز فصل جديد او هم به مرز آمادگي برسد.

ايوانكوويچ درباره پيوستن مهدي طارمي به اين تيم گفت: با اين سوال غافلگيرم كرديد از اين نظر كه او را مي‌خواهيم. با طارمي پيش از اين مذاكره كرديم ولي با كسي كه نمي‌خواهد بماند نمي‌توانيم كاري كنيم. هم قبل از نوروز و هم بعد از نوروز مذاكره كرديم اما گفت مي‌خواهد به اروپا برود. طبيعي است كه به هنوان آقاي گل ليگ او را مي‌خواهيم اما قراردادش تمام شده و خودش بايد تصميم بگيرد.

وي در پاسخ به اين سوال كه گفته مي‌شود با كادر فني اختلاف دارد، گفت: نمي‌دانم چه اختلافي وجود دارد. هر كادر فني در دنيا از بازيكن مي‌خواهد بدود، تلاش كند و در خدمت تيم باشد. اگر خود او مشكلي دارم من بي‌خبر هستم.

سرمربي پرسپوليس درخصوص آخرين وضعيت رامين رضاييان نيز گفت: هيچ تماسي با او ندارم و به تلفن‌ها هم جواب نمي‌دهد. با هيچ كس در باشگاه در تماس نيست و نمي‌دانيم چه مي‌كند. اطلاعات درباره او را از رسانه‌ها به دست مي آوريم. هر چند روز يك بار با او تماس گرفته‌ايم اما جوابي نداده است.

برانكو در پاسخ به اين سوال كه آيا از رضاييان خواسته‌ايد كه در پرسپوليس بماند؟، گفت: نه چون جواب نمي‌دهد. نمي‌توانيم در خيابان‌هاي تهران به دنبال او بگرديم. براي باقي ماندن طارمي و رضاييان باشگاه تلاش خود را كرده است.

وي تصريح كرد: اگر طارمي در تيم بماند قبل از هر چيزي مشكل فيزيكي خواهد داشت چون ما بازيكنان جديد به خدمت گرفته‌ايم كه خروج بازيكنان را متعادل كنيم. همچنان هم به دنبال بازيكن خارجي هستيم. البته بازيكن گلزن به راحتي پيدا نمي‌شود ولي به تلاش خود ادامه مي‌دهيم اگرچه بايد به بودجه باشگاه هم توجه كنيم.

سرمربي پرسپوليس افزود: به دنبال مهاجم خارجي هستيم اما نمي‌توانيم همين طوري يك نفر را جذب كنيم. گزينه‌هايي در پست مهاجم مانند وحيد اميري، ساسان انصاري، شهاب زاهدي، علي عليپور داريم و اينگونه نيست كه كسي را نداشته باشيم. خط حمله خوبي داريم اما بازهم به دنبال بازيكن ديگري هستيم تا تيم تقويت شود.

وي تصريح كرد: از وقتي كه ليگ قهرمانان آسيا شروع بشود كار بازيكنان ما بيشتر مي‌شود. به اين دليل سعي مي‌كنيم بازيكنان بيشتري به خدمت بگيريم تا در زماني كه ملي‌پوشان در اردوي تيم ملي هستند، جاي آنها را پر كنند. البته يك نفر در ليست خود جا داريم كه جذب كنيم و فقط در ليگ قهرمانان آسيا بازي كند. ليست تيم خود را تا دو يا سه روز آينده تكميل مي‌كنيم. هر روز در حال آناليز هستيم و بازيكنان جواني براي تست در تمرينات شركت مي‌كنند.

برانكو درباره موضع‌گيري‌هاي تندي كه كي‌روش عليه وي گرفته، گفت: اصلا نمي‌دانم ماجرا چيست و رسانه‌ها را در اين مورد نمي‌خوانم. هيچ حرف ديگري در اين زمينه نداريم. پرسپوليس به عنوان يك باشگاه و ما به عنوان كاركنان اين باشگاه، اينجا هستيم كه بازيكنان را بهتر آماده كنيم تا هر چه بيشتر آماده باشند براي بازي در تيم ملي چون هر چه پرسپوليس براي ما مهم است، تيم ملي اهميت بيشتري دارد. همانطور كه نتايج تيم‌هاي ذوب‌آهن و تراكتورسازي در ليگ قهرمانان آسيا براي ما مهم است. همه ما اينجا هستيم كه فوتبال ايران به بهترين كيفيت خود برسد و بهترين تيم ملي را در آسيا داشته باشد.

وي درباره اردوي اوكراين تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان كرد: 14 روز در كيف خواهيم بود و سه مسابقه تداركاتي خواهيم داشت. شايد به چهارمين مسابقه هم برسد. روزانه دو جلسه تمرين خواهيم داشت و همه 22 بازيكني كه قرارداد دارند در اين اردو حضور دارند. قرار بود فردا راهي اوكراين شويم اما به خاطر يك مشكل فني برنامه تغيير كرد. يكي از حريفان ما در اوكراين، تيم دينامو كيف خواهد بود.

برانكو درباره مسابقه امروز كرواسي مقابل پرتغال در مسابقات يورو 2016 گفت: در نشست قبلي هم گفتم كه يكي از گزينه‌هاي قهرماني، كرواسي است و به عقيده كارشناسان از بهترين تيم‌هاي مرحله گروهي بود. با تيم دوم خود و با پنج بازيكن مصدوم اسپانيا را شكست داديم. كرواسي مي‌تواند به اين روند خود ادامه بدهد.

وي درباره جذب چند بازيكن ناشناخته در تيم پرسپوليس گفت: الوان‌زاده بازيكن جواني است كه وقتي فيلم‌هاي او را ديدم متوجه شدم پتانسيل بالايي دارد و قطعا مي‌تواند به تيم كمك كند. آرام‌طبع فصل قبل هر 30 بازي ليگ را براي صبا بازي كرد و با وجود سن بالاي خود جاه‌طلبي زيادي دارد.

برانكو درباره منصوريان و اينكه گفته است دربي را مي‌برد، گفت: طبيعي است كه هر مربي با انگيزه زيادي كارش رو شروع مي‌كند. من هم دوست دارم مسابقه دربي برسد اما شرايط تيم‌ها در هفته اول روشن مي‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها