أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۲۲۶۵
زمان انتشار: ۱۶:۲۶     ۰۵ تير ۱۳۹۵
بازیکن جدید پرسپولیس گفت: «سالی که من به تراکتورسازی رفتم، در همان چند هفته ای که در این تیم کنار بازیکنان بزرگی از جمله علی کریمی بازی کردم، در رده بهترین بازیکنان لیگ بودم.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اسپورت تی وی، یکی از خریدهای گمنام پرسپولیس که شاید جای تعجب و سئوال برای خیلی ها ایجاد کرده، محسن ربیع خواه است. بازیکنی که بی سر و صدا از صنعت نفت آبادان به پرسپولیس پیوست.

ربیع خواه که از جمله بازیکنان با اخلاق و با تجربه فوتبال کشورمان است، سابقه بازی در تیم های پاس، تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان را در کارنامه اش دارد و بیشتر دوران فوتبالش را در لیگ یک بازی کرده. اما بی گمان او جزءِ بازیکنان شاخص لیگ یک بوده.

وی گفت که از پوشیدن پیراهن پرسپولیس واهمه نداشته و همانقدر که به بر تن کردن این پیراهن افتخار می کند، بدون ترس و با شناخت و آگاهی کامل این پیراهن را پوشیده است.

ربیع خواه در ادامه افزود: «سالی که من به تراکتورسازی رفتم، در همان چند هفته ای که در این تیم کنار بازیکنان بزرگی از جمله علی کریمی بازی کردم، در رده بهترین بازیکنان لیگ بودم که متاسفانه با مصدومیت و پارگی رباط صلیبی مواجه شدم و اگر این اتفاق نمی افتاد، خیلی زودتر می توانستم در لیگ برتر چهره شوم. اما این مصدومیت باعث شد تا بعد از بهبود به لیگ یک رفته و برای صنعت نفت بازی کنم.»

وی که فصل گذشته همراه با صنعت نفت موفق به صعود به لیگ برتر شد در ادامه تصریح کرد: «می دانم که در پرسپولیس بازیکنان بزرگ و با تجربه ای حضور دارند. من هم به این تیم آمدم تا برای بازی کردن در ترکیب اصلی دست به رقابت بزنم. اصلا به پرسپولیس نیامدم تا نیمکت نشین باشم و تنها با رسیدن به پیراهن پرسپولیس قانع نشدم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها