أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۲۲۷۳
زمان انتشار: ۱۶:۳۶     ۰۵ تير ۱۳۹۵
به نظر می رسد یکی از بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس باید از این تیم جدا شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه پیروزی، در شرایطی که زمزمه هایی مبنی بر جدایی رضا خالقی فر به گوش می رسید، برانکو ایوانکوویچ ضمن مخالفت با این موضوع از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواست تا این خبر را تکذیب کرده و خود این بازیکن نیز در تمرینات پرسپولیس حاضر شده است.

از سوی دیگر با توجه به توافق مهدی طارمی برای تمدید قرارداد، به نظر می رسد دیگر هیچ جالی خالی در لیست بزرگسالان پرسپولیس وجود ندارد.

بدین ترتیب لوکا ماریچ، مدافع کروات فصل گذشته سرخپوشان دیگر نمی تواند به این تیم برگردد و پرسپولیس با همان مدافعان قبلی به کارش ادامه می دهد.

البته در این میان امکان دارد که رامین رضاییان با توجه به غیبتش در تمرینات ساز جدایی کوک کند و از جمع پرسپولیسی ها جدا شود که در این صورت جا برای ماریچ باز خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها