کد خبر: ۳۸۲۲۹۶
زمان انتشار: ۱۸:۳۲     ۰۵ تير ۱۳۹۵
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از ناحیه صورت دچار مصدومیت شد، اما بعد از دقایقی به تمرین بازگشت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،حدود هزار تماشاگر امروز در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس حاضر شدند و با تشویق شدید مهدی طارمی نسبت به توافق این بازیکن برای باقی ماندن در جمع پرسپولیس واکنش نشان دادند.

* هواداران پرسپولیس تمام عوامل این تیم اعم از ماساژور، تدارکات، بازیکنان، کادر پزشکی و مربیان را مورد تشویق شدید خود قرار دادند.

* وحید امیری بازیکن شماره 19 تیم فوتبال پرسپولیس از سوی هواداران این تیم به‌شدت تشویق شد و این بازیکن هم در واکنش به این تشویق‌ها پیراهن قرمز خود را بوسید که این کارد امیری مورد تشویق شدید هواداران قرار گرفت.

* هواداران تیم پرسپولیس دقایقی با شعارهایی علیه منصوریان سرمربی استقلال نسبت به این مربی واکنش نشان دادند، این در حالی است که برخلاف روزهای گذشته خبری از شعار علیه کی‌روش سرمربی تیم ملی نبود.

* مسئول حرکت‌درمان تیم نفت تهران که فصل گذشته در این تیم فعالیت می‌کرد، امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شد و این احتمال وجود دارد که وی به‌عنوان مسئول حرکت‌درمانی تیم پرسپولیس مشغول به کار شود

* احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان سال‌های دور پرسپولیس امروز بازهم مورد تشویق قرار گرفت و این در حالی است که هواداران پرسپولیس علیه حمید بابازاده مربی دروازه‌بانان استقلال واکنش نشان داده و علیه او شعار دادند.

* هواداران پرسپولیس که از توافق طارمی با این تیم خوشحال بودند، با نصب بنری باقی ماندن او در جمع پرسپولیس را به استقلالی‌ها تسلیت گفتند، اما بعد از دقایقی این بنر جمع شد.

* چند بازیکن تستی در تمرین امروز پرسپولیس حضور داشتند.

* زمانی که هواداران پرسپولیس مشغول تشویق بازیکنان بودند، برخی از بازیکنان واکنش خاصی به این تشویق‌ها نداشتند که این موضوع مورد اعتراض تماشاگران قرار گرفت، آنها معتقد بودند وقتی تماشاگران آنها را تشویق می‌کنند، باید به سمت تماشاگران آمده و از طرفداران ممنون باشند.

* پیش از شروع تمرین برانکو لباس اسپانسر پیشین پرسپولیس را به تن داشت که بعد از لحظاتی خیلی زود لباس جدید را به تن کرد.

* بازیکنان ابتدا زیرنظر مارکو بدن‌های خود را به مدت 15 دقیقه گرم کردند.

* سپس سرخ‌پوشان به سه دسته تقسیم شده و به آقا وسط پرداختند.

* در این بخش از تمرین حسین ماهینی دچار مصدومیت جزئی شد، اما بدون مشکل به تمرین ادامه داد.

* بخش دیگر تمرین امروز پرسپولیس به فوتبال با دروازه‌های کوچک، سانتر از جناحین و ضربه به سمت چارچوب و انجام بازی آقا وسط بود.

* در قسمتی از تمرین امید عالیشاه ضربه محکمی از ناحیه صورت دریافت کرد که این مسئله فریاد او را در پی داشت، اما بعد از دقایقی بدون مشکل به تمرین بازگشت.

* بنر بزرگی در ورزشگاه شهید کاظمی نصب شده بود که بر روی آن عکس علی پروین، علی کریمی و برانکو نقش بسته بود و روی این بنر نوشته شده بود «آقای کی‌روش ما ارتش سرخ 40 میلیونی به فرمان برانکو فرمانده ارتش سرخ هستیم و تا آخرین نفس از ایشان حمایت قاطع می‌کنیم»

* مطابق روزهای گذشته رامین رضائیان در تمرین غایب بود.

* پرسپولیسی‌ها فردا صبح تمرین خواهند کرد و عصر فردا از ساعت 18 و 30 دقیقه تمرینات خود را از سر خواهند گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها