يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۲۲۹۷
زمان انتشار: ۱۸:۳۳     ۰۵ تير ۱۳۹۵
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: در اجرای طرح تحویل قلیان، گلدان در بجنورد جایگزین قلیان شد.
به گزارش پایگاه 598 ،محمد موفق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد از استقبال مردم از تحویل قلیان به مراکز جمع‌آوری خبر داد و بیان داشت: مجموعه ورزشی کارگران و فرهنگسرای شهرداری از مکان‌های تحویل قلیان در مرکز خراسان شمالی است.

وی بیان داشت: در ازای دریافت قلیان، تعدادی بلیت استخر به افرادی که قلیان تحویل دهند، ارائه می‌شود و این قلیان‌ها سپس به گلدان تبدیل خواهند شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: طرح تحویل قلیان که طرح بسیار خوبی است به‌صورت داوطلبانه از سوی مردم به اجرا در آمده است.

وی بیان داشت: علاوه بر ورود سازمان‌های مردم‌نهاد شاهد همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر، نیروی انتظامی، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی در اجرای این طرح هستیم.

موفق با تأکید بر لزوم پرهیز مردم از مصرف قلیان اظهار کرد: باید استفاده‌کنندگان از قلیان  آثار مخرب استفاده از قلیان را باورکرده و در راستای حذف آن تلاش کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: اعتیاد به قلیان علاوه بر اینکه آثار سویی در سلامت افراد داشته، زمینه‌ای برای ورود به سایر آسیب‌ها بوده ازاین‌رو باید از مصرف آن پرهیز کرد.

وی گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در پیشگیری افراد از ابتلا به مصرف قلیان و موادمخدر دارند و در این زمینه باید بیشتر تلاش کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد اظهار کرد: ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی در اعتیاد به موادمخدر است که لازم است به‌عنوان یک اولویت در برنامه کاری قرار بگیرد.

وی گفت: بر اساس بررسی‌ها حواشی شهر بالاترین میزان شیوع را داشته لذا باید این مناطق در حوزه پیشگیری بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها