يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۲۳۴۳
زمان انتشار: ۰۴:۰۳     ۰۶ تير ۱۳۹۵
خوش و بش نکردن برهانی با استقلالی ها، با واکنش بازیکنان این تیم همراه شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "جام نیوز"، حضور تصادفی بازیکنان استقلال و پیکان در هفته قبل با ناراحتی بازیکنان آبی پوش از همبازی سابق شان همراه بود.

 

4شنبه هفته قبل بود که پیکانی‌ها از ساعت 9 صبح در سالن وزنه مجموعه انقلاب مشغول تمرین بودند، استقلالی ‌ها هم از ساعت 10:30 تمرین خود را در این محل آغاز کردند. همین تداخل باعث شد تا بازیکنان و کادر فنی دو تیم با هم خوش و بش کنند. در این میان اما آرش برهانی ترجیح داد چندان خودش را وارد جمع استقلالی ها نکند و بلافاصله بعد از حضور هم تیمی های سابقش، محل تمرین را ترک کرد.

 

این رفتار برهانی باعث ناراحتی شدید استقلالی ها شد. آنها معتقد بودند همین برهانی قبل از پایان فصل گفته بود اگر مربی استقلال او را نخواهد از فوتبال خداحافظی می کند چون دوست ندارد با پیراهن تیم دیگری جز استقلال بازی کند. حالا نه تنها روی حرفش نمانده و قرار است پیراهن پیکان را بپوشد، حتی با ما هم رفتار بدی داشت و برای سلام و علیک هم نیامد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها