يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۲۴۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۰۶ تير ۱۳۹۵
آزمون عینی دولت یازدهم در برخورد با مفاسد اقتصادی:
رئیس جمهور طی سخنانی دستور دادند چنین اشخاصی در صورت لزوم از مناصب دولتی عزل شوند این اقدام عملا باید صورت بگیرد و بی شک چنانچه این موضوع در حد حرف بماند التهاب ایجاد شده در جامعه دامن دولت سراپاضعف اعتدال را خواهد گرفت و متاسفانه تا کنون شاهد برخورد جدی از سوی دولت یازدهم با مدیران متخلف نبوده ایم.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با هیات دولت با اشاره به موضوع حقوق های کلان در خصوص لزوم برخورد با این گونه تخلفات بیان داشتند: موضوع حقوق های نجومی، در واقع هجوم به ارزش ها است اما همه بدانند که این موضوع از استثناءها است و اکثر مدیران دستگاهها، انسانهای پاک‌دست هستند، اما همین تعداد کم نیز خیلی بد است و باید حتماً با آن برخورد شود. این موضوع نباید شامل مرور زمان شود بلکه باید حتماً به صورت جدی پیگیری، و نتیجه آن به اطلاع مردم رسانده شود.

از این رو رئیس جمهور طی سخنانی دستور دادند چنین اشخاصی در صورت لزوم از مناصب دولتی عزل شوند این اقدام عملا باید صورت بگیرد و بی شک چنانچه این موضوع در حد حرف بماند التهاب ایجاد شده در جامعه دامن دولت سراپاضعف اعتدال را خواهد گرفت.


برای دیدن بنر در سایز اصلی کلیک کنید

پس از دستور صریح رهبر معظم انقلاب و همچنین ابلاغ آن توسط حجت الاسلام حسن روحانی متاسفانه تا کنون شاهد برخورد جدی از سوی دولت یازدهم با مدیران متخلف نبوده ایم. لذا با توجه به اهمیت برخورد دولت یازدهم به مدیران متخلف که با دریافت حقوق های نجومی موجی از دلسردی و نا امیدی را در جامعه به وجود آورده اند پایگاه 598 با راه اندازی روزشماری منتظر برخورد قاطع و شفاف دولت مدیران دولتی متخلف می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
۲
۰
رطب خورده کی کند منع رطب، انتظار برخورد دولت از فیش های نجومی را نداریم .
پاسخ
محمود دل ها
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
۲
۰
چقدر خوش خیالین.جنگ این دنیا جنگ فقر و غناست.شماها فکر می کنین طرف میاد به خاطر حرف شما منافع مادی و ثروت رو ول میکنه؟ خیلی از اصولگرا و اصلاح طلب بازی ها همش ظاهری و الکیه.هدف رسیدن به دنیاست دنیا!
پاسخ
حزب الله
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
۱
۰
10000 فیش حقوقی غیر معمول را چه گونه برخورد کنند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها