يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۲۴۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۰۶ تير ۱۳۹۵
عبدالله رمضان‌زاده می‌گوید اولویت مردم رسیدگی به مسائل معیشتی است اما تیم دولت نتوانسته به این اولویت رسیدگی کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، عبدالله رمضان‌زاده، سخنگوی دولت اصلاحات هفته گذشته در مصاحبه با روزنامه وقایع‌اتفاقیه گفت: مشکل عمده‌ای که روحانی در این سه سال با آن دست به گریبان بود، نداشتن سابقه در کارهای اجرائی است و به همین خاطر از نیروهای اجرائی و باتجربه کشور، شناخت کمتری داشت و به خاطر همین نقطه ضعف است که بعضی از برنامه‌هایش هنوز به نتیجه نرسیده است. او با بیان اینکه تیم روحانی نتوانسته اولویت‌بندی‌ها را اجرا کند می‌افزاید: تیم روحانی تیم کاملی نبود و متأسفانه تیمی که به کار گرفت، نتوانست به این اولویت‌بندی‌ها رسیدگی کند. نکته دیگر این است که روحانی فقط رئیس‌جمهوری کسانی نیست که خواهان رسیدگی به گره‌های کور سیاسی هستند. اولویت اول مردم ایران، رسیدگی به مسائل معیشتی است.

وی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که نیروهای سیاسی کارآزموده‌ای با روحانی کار نمی‌کنند. برای اداره یک وزارتخانه یا یک سازمان بزرگ دولتی فقط دانش کافی نیست و تجربه هم لازم است. تیم اقتصادی دولت روحانی، تجربه قوی اجرائی نداشتند و فقط با روحانی رفاقت داشتند؛ بعضی هم که سن بالایی داشتند و تحرک لازم را نداشتند. کم‌تجربگی و درعین حال محافظه‌کاری و کم‌ریسک‌پذیری از صفات کابینه دولت روحانی است. روحانی از همان زمانی که دولت را از احمدی‌نژاد تحویل گرفت، ما منتظر یک تیم ریسک‌پذیر و پویاتری بودیم ولی متأسفانه دولت روحانی هیچ‌کدام از این صفات را نداشت. روحانی خودش این برنامه‌ها را داشت اما تیمش نتوانست برنامه‌های او را عملی کند.

وی درباره بهترین و بدترین وزرا می‌گوید: زنگنه بهترین وزیر و تیم اقتصادی روحانی، بدترین همکاران روحانی است.

(قرارداد گازی کرسنت که موجب ده‌ها میلیارد دلار خسارت به کشور شده در زمان وزارت زنگنه در دولت اصلاحات رخ داد. محتشمی‌پور رئیس فراکسیون دوم خرداد در  مجلس ششم مدیریت زنگنه را فاجعه‌بار توصیف کرده بود)

رمضان‌زاده با ماهیگیری از آب گل‌آلود (ناکارآمدی تیم اجرایی دولت) مدعی شد: چون روحانی در یک تشکیلات وابسته به خودش به قدرت نرسیده است، حلقه ارتباطی با بدنه جامعه ندارد. این حلقه می‌توانست تشکیلات احزاب اصلاح‌طلب باشد و روحانی متأسفانه با این تشکیلات هم رابطه خوبی برقرار نکرده است؛ یعنی حلقه واسط با نیروهای اجتماعی را به دست نگرفته است. همین موضوع باعث شده که اگر دستاوردی هم وجود داشته باشد، به مردم نشان داده نشود.

وی درباره این مطلب که این نقدی است که به حزب‌ اعتدال و توسعه وارد است. دوستانی که از سوی این حزب وارد مجلس شده‌اند به اصلاح‌طلبان پشت کردند و امیدواریم نوبخت و دوستانشان درباره این قضیه پاسخگو باشند. آنها کسانی را به اصرار وارد لیست امید کردند که برای لیست امید کار نکردند و این منطق خلاف اصول اصلاح‌طلبان است. وی در بیان اینکه «در حوزه وزارت ارشاد آقای جنتی با وجود تمام فشارها خوب عمل کرده است» می‌افزاید: به نظر من دولت روحانی، محافظه‌کار است. (یعنی روحانی محافظه‌کار نیست بلکه کابینه‌اش محافظه‌کار است؟) می‌خواهم پاسخ این پرسش را بدهم!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اسفندیار رفیعی کشتلی
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۳۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۵
۰
۰
چرا در سال 64در مذاکره با اس.. ها سابقه خیانت به امام و امنیت کشوردارد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها