امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۸۲۴۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۰۶ تير ۱۳۹۵
نخستین نمایشگاه پوستر «خط سرخ» با نمایش 60 پوستر درباره مدافعان حرم در مدرسه‌ امام صادق(ع) و گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598، بعد از اعلام فراخوان پوستر «خط سرخ» و برگزاری این کارگا‌ه‌ها، 120 طراح از 24 شهر حدود 190 اثر به دبیرخانه نهضت ارسال کردند که از بین این آثار، 60 اثر برای ارائه در نمایشگاه انتخاب شد.

سلسله نمایشگاه پوستر مدافعان حرم در چند نقطه از کشور و به ویژه شهرهایی که کارگاه در آن محل برگزار شده بود، برپا می‌شود که نخستین نمایشگاه پوستر «خط سرخ» در اصفهان است.

 

پوسترهای این نمایشگاه در مدرسه‌ امام صادق(ع) و گلستان شهدای اصفهان با حضور خانواده شهدای مدافع حرم، استاد مسعود نجابتی و جمعی از مسئولان به نمایش درآمد.

 

این پوسترها که با موضوع محور مقاومت اسلامی و تجلیل از رزمندگان و شهدای مدافع حرم تولید شده، در اختیار عموم مردم و علاقمندان جهت نشر در فضای مجازی یا چاپ در فضای حقیقی به نمایش گذاشته شده است.

 

 

 

 

«سیدمحمدرضا میری» دبیر نهضت مردمی پوستر انقلاب، ضمن اعلام این خبر افزود: بسیاری از اساتید و طراحان گرافیک در سراسر کشور به شکل جهادی دست‌اندرکار این تولیدات بوده‌اند تا آثاری زیبا و درخور برای مدافعین حرم فراهم شود.

وی افزود: اینک نوبت مردم و فعالان فرهنگی است تا با نشر این آثار در جوامع مجازی یا چاپ و توزیع و برگزاری نمایشگاه در مساجد و پایگاه‌های تابستانی و ادارات و یا تقدیم این آثار به خانواده‌ی شهدا و رزمندگان مدافع حرم، سهم اصلی را در این حرکت تبلیغی و ولایی ایفا کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها