أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۸۲۴۷۷
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۰۶ تير ۱۳۹۵
مدافع جدید پرسپولیس گفت: با آقای دوستی مهر هم صحبت کردم به من گفتند که فقط فوتبال خوبی بازی کن و به پول فکر نکن.
به گزارش پایگاه 598، محمدامین آرام طبع پس از ثبت قراردادش با پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس تیم بزرگی است هم در ایران و آسیا و من چشم هایم را بستم و پرسپولیس را انتخاب کردم. جو تیم خوب است. هوادارانش زیاد و بزرگ است.

 

وی افزود: فقط دیشب توانستم کمی راحت بخوابم. در این چند روز که قرارداد امضا کردم فقط دیشب توانستم کمی راحت بخوابم.

 

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: این باشگاه با بقیه باشگاه های ایران فرق دارد. حتی سر تمرین که هواداران را می بینم همه چیز فرق می کند.

 

آرام طبع درباره اینکه گفته می شود مسن است، گفت: من امسال پنجمین سال است که در لیگ برتر بازی می کنم. شناسنامه ملاک نیست. انشاالله که همان طور که در صبا توانستم خوب بازی کنم اینجا هم خوب بازی کنم.

 

وی اضافه کرد: آن شب با علی آقای دایی صحبت کردم. بین پیشنهاد های دیگر ایشان گفت پرسپولیس بیایم و حرف ایشان را گوش کردم.

 

آرام طبع درباره اینکه در 3 جام مدعی هستند، گفت: خیلی سخت است ولی صد در صد انشاالله بتوانیم در هر سه جام انشاالله مدعی باشیم.

 

آرام طبع در پاسخ به کاپ مبنی به اینکه شرط نداشته، بیان داشت: ایشان لطف دارد. علی آقا وقتی به من گفت آقای مرفاوی و چند دوستان دیگرم صحبت کردم به من گفتند که فقط اینجا حواسم به حاشیه ها باشم. با آقای دوستی مهر هم صحبت کردم به من گفتند که فقط فوتبال خوبی بازی کن و به پول فکر نکن.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها