يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۲۴۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۵۷     ۰۶ تير ۱۳۹۵
با سفر غیر منتظره مدافع ملی پوش پرسپولیس به ترکیه ماجرا میان او با باشگاه وارد فاز تازه ای شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، رامین رضاییان که صبح امروز تهران را به مقصد ترکیه ترک کرد، همچنان تصور می کند و براین باور است که بازیکن آزاد است.چون در بند قراردادش قید شده اگر تا پانزده خرداد با او تسویه نشود خود به خود بازیکن آزاد می شود.

 

باشگاه پرسپولیس اما این ادعا را تکذیب می کند و تاکید دارد که کلیه تعهدات رضاییان پرداخت شده است.

 

با این وجود اگر رضاییان با بورسا اسپور یا تیم دیگری قرارداد ببندد پرسپولیس شکایت خواهد کرد.

 

دفاعیه باشگاه پرسپولیس این خواهد بود:

 

رامین رضاییان هشتاد و یک درصد دریافتی داشته است.بیست درصد جریمه شده.سه درصد مالیات تکلیفی اش بوده.پس بیش از صد درصد دریافتی داشته.به همین دلیل فسخ قانونی نیست.

 

از سوی دیگر،او سال بعد هم قرارداد دارد و بدین ترتیب باشگاه پرسپولیس آی تی سی اش را صادر نخواهد کرد.

 

باید دید اتفاقات به کجا ختم می شود.

 

آیا او در ترکیه با تیمی قرارداد می بندد؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها