أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۸۲۵۰۲
زمان انتشار: ۱۶:۱۳     ۰۶ تير ۱۳۹۵
فرمانده يگان سوم امام حسين(ع)، تدابير امنيتی لازم را برای برگزاری هر چه بهتر مراسم های ليالی قدر تشريح کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، سردار مسعود مصدق،اظهار کرد: ایجاد امنیت و رضایتمندی شهروندان از جمله اولویت هایی است كه پلیس همواره در طرح های مختلف، آن را در دستور كار خود قرار داده كه برقراری نظم و امنیت مراسمات شبهای قدر یكی از این موارد است. 
  
وی با اشاره به ثبات امنیت در لیالی قدر، افزود:‌ از همه توان و ظرفیت خود برای برقراری امنیت پایدار در محافل مذهبی ، مساجد و تكایا استفاده نموده و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم كرد. 
  
فرمانده یگان سوم امام حسین(ع) بیان کرد: با توجه به اینكه اكثر شهروندان در محل های برگزاری مراسم شب قدر حضور دارند و تا حدودی منازل مسكونی خالی از افراد می باشد لذا در این خصوص نیز تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شده است و نیروهایی در نقاط حساس پایتخت مستقر می شوند. 
  
سردار مصدق در پایان از هموطنان و شهروندان تهرانی خواست تا در صورت مشاهده هرگونه اقدام مشکوک، مراتب را از طریق تماس تلفنی به فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها