أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۲۵۱۵
زمان انتشار: ۱۸:۰۴     ۰۶ تير ۱۳۹۵
مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس خبر مذاکره با مدافع فصل گذشته سپاهان را رد کرد.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، در حالی که از صبح امروز برخی از سایت های خبری مدعی شدند برانکو ایوانکوویچ برای جذب هادی عقیلی مدافع فصل گذشته سپاهان که در لیست مازاد این تیم اصفهانی قرار گرفته به مسئولان این باشگاه درخواستی را ارائه کرده است این موضوع توسط مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس رد شد.

 

محمد ترکاشوند در این باره گفت: من هم این موضوع را امروز در برخی از سایت ها دیدم و هیچ اطلاعی از آن ندارم. تا به حال برانکو هیچ صحبتی از جذب هادی عقیلی انجام نداده و طبیعتا ما هم با این بازیکن مذاکره ای نداشتیم. 

 

براساس این گزارش پرسپولیس بعد از تمدید قرارداد مهدی طارمی و در صورت ماندن رضائیان جایی در لیست بزرگسال خود برای جذب بازیکن ندارد. مگراینکه برای جذب بازیکن جدید یکی از بازیکنان این تیم از فهرست پرسپولیس خارج شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اصغر از شهرری
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۷ - ۰۶ تير ۱۳۹۵
۰
۰
به نظر بهنر ین گزینه در کنار سید جلال عقیلی است مطمئن باشید ضرر نمی کنید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها