أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۲۵۳۴
زمان انتشار: ۰۵:۱۸     ۰۷ تير ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال بلژیک موفق شد با نتیجه 4 بر صفر برابر مجارستان به پیروزی برسد و راهی یک چهارم نهایی شود. در این دیدار آلدرویرلد در دقیقه 10، باتشویی 78 ، هازارد 80  و کاراسکو 90 موفق به گلزنی برای بلژیک شدند.

دو تیم ملی فوتبال بلژیک و مجارستان در استادیوم مونیسیپال با قضاوت مازیچ صرب به مصاف یکدیگر رفتند.

بلژیک در جریان نیمه نخست تیم برتر میدان بود و در دقیقه 10 بازی توسط آلدرویرلد به گل رسید.

تاماس کادار در دقیقه 35 از مجارستان کارت زرد دریافت کرد. بلژیک با وجود برتری در نیمه نخست تا آخرین ثانیه های این نیمه دست از حمله نکشید و می‌تواند گفت که کنترل بازی را به صورت مطلق در دست داشت هر چند مجارستان نیز در معدود حملات خود زهردار و منسجم ظاهر شد.

در نیمه دوم بلژیک باز هم تیم برتر میدان به نظر می‌رسید، ادن هازارد در همان ابتدای کار تا مرز باز شدن دروازه مجارها پیش رفت و دست خالی برگشت.

آدام لانگ در دقیقه 47 بازی به خاطر خطا روی آلدرویرلد کارت زرد دریافت کرد.

هر دو تیم با سیستم 4-2-3-1 در میدان آرایش گرفته بودند و این بلژیک بود که در حملات پیاپی خود گاه با سه مهاجم ترافیک بیشتری در منطقه خطر حریف ایجاد می‌کرد.

مجارستان در دقیقه 53 فرصت مسلم گلزنی را از دست داد و شاید تا 5 دقیقه بعد از آن نیز روی دروازه بلژیک خیمه زده بود، فشار مجارها قابل پیش بینی بود اما بلژیک به این راحتی دروازه خود را به روی حریف خود باز نمی‌کرد.

پینتر در دقیقه 66 دروازه کورتوا را به لرزه انداخت اما باز هم تابلوی نتایج را تغییر نداد و بلژیک همچنان تیم برتر میدان بود.

مجارستان بر تعداد حملات خود اضافه کرده بود اما راه به جایی نمی‌برد و در کنار چاشنی بدشانسی با دفاع خوب بلژیک نیز همراه شده بود.

الک بازیکنی که با آغاز نیمه دوم برای مجارستان به خدمت گرفته شده بود در دقیقه 61 کارت زرد دریافت کرد و توماس ورمالن در دقیقه 68 دیگر کارت زرد این بازی را دریافت کرد و بازی بعدی را به فرض صعود بلژیک به یک چهارم نهایی از دست داد.

کاراسکو در دقیقه 70 در ترکیب بلژیک، جای مارتنز را گرفت تا میانه میدان بیش از پیش در اختیار شیاطین سرخ اروپا باشد.

بلژیک نه تنها گل نخورد بلکه در دقیقه 78 توسط باتشویی گل دوم خود را نیز ثبت کرد و آب پاکی را روی دست مجارها ریخت.

مردان ویلموتس دست بردار نبودند و در دقیقه 80 توسط ادن هازارد به گل سوم دست پیدا کردند تا صعودشان به یک چهارم نهایی باشکوه و قدرت همراه باشد.

گل چهارم بلژیک را نیز کاراسکو در دقیقه 90 وارد دروازه مجارستان کرد.

بلژیک به یک پیروزی باشکوه برابر مجارستان دست پیدا کرد و راهی یک چهارم نهایی شد تا همچنان به عنوان یک مدعی جدی برای قهرمانی سر خود را بالا بگیرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها