أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۸۲۵۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۰۷ تير ۱۳۹۵
ماهینی:
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهدی طارمی از تیم‌های خارجی واقعاً پیشنهاد دارد و اهل بازارگرمی نیست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حسین ماهینی که در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بود در خصوص وضعیت این روزهای خودش گفت: این روزها همراه با پرسپولیس صبح  و بعدازظهر تمرین می‌کنیم البته بعد از اینکه از جام جهانی برگشتیم من نیم‌فصل در پرسپولیس بازی کردم اما بعد از آن یک سال و نیم به ملوان رفتم و افتخار آشنایی با مردم شهر انزلی را پیدا کردم. مردم انزلی ملوان را جزئی از خانواده خود می‌دانند و با آن زندگی می‌کنند. با این همه متأسفانه فصل گذشته اتفاقاتی افتاد که این تیم سقوط کرد امیدوارم هرچه خیر و صلاح است همان اتفاق بیفتد اما به نظر من مردم انزلی لیاقت داشتن یک تیم در لیگ برتر را دارند.

وی در مورد باخت آرژانتین در فینال کپواآمریکا و دیدار ایران مقابل آرژانتین در جام جهانی 2104 خاطرنشان کرد: قبل بازی با آرژانتین ما زودتر وارد زمین شدیم تا بدن‌های‌مان را گرم کنیم وقتی به زمین آمدیم دیدیم که کل ورزشگاه طرفدار آرژانتین است و هواداران ایران در گوشه‌ای از استادیوم حاضر هستند. بیش از شروع بازی همه می‌گفتند ایران 3 - 4 گل از آرژانتین می‌خورد اما هرچه زمان بازی می‌گذشت بازیکنان در زمین بیشتر خودشان را پیدا می‌کردند و شرایط به گونه‌ای بود که حتی هواداران برزیلی هم به تشویق تیم ایران می‌پرداختند.

بازیکن سابق تیم ملی تصریح کرد: در این مدت خیلی‌ها از تفاوت مسی و مارادونا صحبت کردند اما چیزی که وجود دارد این است که من به چشم خودم دیدم در دقیقه 25 بازی ایران و آرژانتین همه تماشاگران حاضر در استادیوم بلند شده و به جایگاه ویژه خیره شدند و فهمیدم که آن زمان مارادونا به استادیوم آمده بود و این نشان می‌دهد که او چه محبوبیتی دارد. در زمان بازی هم باید بگویم خود من در زمان بازی همه حواسم به لیونل مسی بود. مسی در اکثر دقایق بازی در زمین راه می‌رفت و حتی کی‌روش در آنالیز قبل از بازی به ما گفته بود او مثل یک مار خطرناک است چرا که راه می‌رود ناگهان نیش می‌زند و دیدید که گل خودش را وارد دروازه ما کرد. مسی در زمین کم حرف بود و فقط حواس خودش را معطوف بازی کرده بود.

ماهینی با اشاره به ناراحتی مسی نسبت به باخت آرژانتین در بازی بامداد امروز افزود: یک بار با ذوب‌آهن تا فینال جام لیگ قهرمانان آسیا رفتیم اما در فینال 3 بر یک بازنده شدیم. به هر حال فوتبال به همین چیزها است که شادی و غم دارد. خود ما زمانی که می‌خواستیم مقابل آرژانتین بازی کنیم به مساوی هم راضی بودیم اما دیدیم که بعد از باخت به این تیم مردم در ایران به خوشحالی پرداختند چرا که می‌دانستند ما همه تلاش‌مان را انجام دادیم. باید بگویم حتی خبرنگاران خارجی هم به ما می‌گفتند که با بازی ایران و آرژانتین فوتبال ایران به جهان شناسانده شد.

بازیکن تیم پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت مهدی طارمی هم افزود: 2 روز پیش من و مهدی به همراه دکتر ابراهیمی که وکیل ما است به باشگاه رفتیم و حرف‌های خودمان را زدیم باید بگویم مهدی واقعاً از تیم‌های خارجی پیشنهاد دارد و اهل بازی گرمی نیست اما خود من و همه هواداران پرسپولیس دوست داریم او در پرسپولیس بماند به هر حال او مهاجمی است که فصل گذشته به پرسپولیس خیلی کمک کرد و آرزوی من این است که در پرسپولیس باقی بماند. همان روز هم که به باشگاه آمد به مسؤولان باشگاه به توافقاتی رسید و امروز که خبر مذاکره‌اش با ریزه اسپور ترکیه منتشر شد با دکتر ابراهیمی صحبت کردم و او به من گفت که احتمال ماندن طارمی در پرسپولیس بیشتر از رفتنش است.

وی در خصوص وضعیت رامین رضائیان هم اظهار داشت: از رامین خبر ندارم و حتی در تمرینات هم حاضر نیست اما ما به او نیاز داریم چرا که سال گذشته هم به پرسپولیس کمک کرد و امیدوارم که او در پرسپولیس باقی بماند.

ماهینی درباره وضعیت مهاجمان پرسپولیس هم تصریح کرد: علی علیپور و ساسان انصاری در حال حاضر مهاجمان تیم ما هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها