أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۲۵۸۵
زمان انتشار: ۰۳:۵۸     ۰۸ تير ۱۳۹۵
متخصص طب سنتی با اشاره به عوارض مصرف نمک دریایی در وعده‌های غذایی گفت: بهترین نوع نمک برای مصرف روزانه در مواد خوراکی، نمک طبیعی یا نمک مربوط به گنبدهای نمکی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد دریایی در ارتباط با موضوع بهترین نوع نمک برای مصرف روزانه، اظهار داشت: نمکی که در موادی همچون چیپس، پفک و... است اصولاً نمک دریایی و غیرطبیعی بوده و مواد سمی زیادی را با مصرف آن برای بدن به ارمغان می‌آوریم.
 
وی افزود: نمک دریا شامل فلزات سنگین همچون نیکل، سرب، آرسنیک، جیوه و کادمیوم است، لذا به همه افراد توصیه می‌شود هنگام خرید نمک، به نوع دریایی یا معدنی آن توجه داشته باشند.
 
متخصص طب سنتی تصریح کرد: وزارت بهداشت چندی پیش مصرف نمک دریایی که از طریق 27 شرکت تولیدکننده مشهور به فروش می‌رفت را ممنوع کرد، لذا توصیه می‌شود به دلیل عوارض گوناگون این نوع نمک، از مصرف نمک دریایی به شدت پرهیز شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۲۴ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
۰
۰
مسخره است. نمک دریاچه ارومیه مثلاً چه ضرری داره؟؟؟!!
نمک تصفیه شده است که سرطانزاست، نه نمک طبیعی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها