امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۸۲۵۹۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۰۸ تير ۱۳۹۵
قدر آنچه را که در ماه رمضان آموختید بدانید، و آن را براى خودتان نگهدارید. آنچه انسان در ماه رمضان، در میان این اعمالِ شخصى و عمومى و مردمى و اجتماعى مشاهده می‌کرد، اطعام مردم به‌صورت عمومى و به‌صورت افطارىِ ساده و همگانى در بین مردم ما بود که بحمدالله‌ رایج شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس،‌ یکی از اتفاقات بسیار زیبایی که این روزها با شروع ماه مبارک رمضان در اقصی نقاط کشورمان شاهد آن هستیم وجود سفره‌های پر شور و صمیمانه افطاری ساده است. در ادامه تصاویری از برگزاری سفره‌های افطاری ساده در اقصی نقاط کشورمان آمده است.

مقام معظم رهبری می‌فرمایند: قدر آنچه را که در ماه رمضان آموختید بدانید، و آن را براى خودتان نگهدارید. آنچه انسان در این ماه رمضان، در میان این اعمالِ شخصى و عمومى و مردمى و اجتماعى مشاهده می‌کرد، اطعام مردم به‌صورت عمومى و به‌صورت افطارىِ ساده و همگانى در بین مردم ما بود که بحمدالله‌ رایج شده است.

 

کمپین افطاری ساده راه‌اندازی شد تا عموم شهروندان را در راستای این کار خیر و خداپسندانه ترغیب و تشویق کند.

از افطاری‌های ساده، توزیع افطاری در سطح معابر عمومی، در محله یا شهرتان عکس بگیرید و با هشتگ #افطاری_ساده در صفحه خود منتشر کنید تا با انتشار آن به ترویج این سنت ارزشمند کمک شود.

 

صفا و صمیمیت و سادگی بچه‌های دوران جنگ و دوران هشت سال دفاع مقدس، مثال زدنی است. چه شب‌هایی را که فرزندان این مرز و بوم،‌غیرت‌مدارانه ایستاد و از کشورمان دفاع کردند. این صفا و صمیمیت را می‌توان از سفره افطار ساده آنها متوجه شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای پیوستن به کمپین «افطاری ساده» در اینستاگرام اینجا را کلیک کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عمار
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
۰
۰
خواهشن این گونه عکسها را بیشتر نمایش بدهید دلمان لک زده برای آن روزها وشبها ....یادش بخیر ...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها