يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۲۶۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۰۸ تير ۱۳۹۵
فرمانده سپاه کردستان اعلام کرد؛
فرمانده سپاه کردستان از انهدام یک تیم 11 نفره ضدانقلاب وابسته به حزب منحله دموکرات در شهرستان سروآباد خبر داد و گفت: 11 نفر عضو این تیم توسط پاسداران بومی استان به هلاکت رسیدند.

به گزارش پایگاه 598، سردار محمدحسین رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: یک گروه 11 نفره ضدانقلاب وابسته به حزب منحله دموکرات قصد ورود و حضور در کشور را داشتند که از همان لحظه اول در رصد اطلاعاتی نیروهای سپاه کردستان قرار گرفتند.

وی افزود: نیروهای سپاه استان جاهایی که این گروه قصد ورود به آنجا را داشتند سد کردند و با تحمیل اراده خود بر آنان، اعضای این تیم را به محل مورد نظر خودمان هدایت کردیم.

رجبی تصریح کرد: پس از 10 روز تعقیب آنها را به منطقه کوهسالان سروآباد هدایت کردیم و در آنجا نیروهای ما هر 11 نفر اعضای این تیم را به درک واصل کردند.

گفتنی است در این عملیات سه نفر از نیروهای بومی سپاه کردستان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها