أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۲۶۸۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۳     ۰۸ تير ۱۳۹۵
دفتر مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس نهم طی اطلاعیه‌ای به خبری پیرامون اعطای پاداش میلیونی به اعضای هیات‌مدیره اسبق سایپا پاسخ داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

"مطلب ذکر شده در روزنامه ارگان دولت که متعلق به بیت المال است از اساس تکذیب می شود."

مطلبی که گرچه با دستور مقامات ارشد دولتی که پیرو افشاگری های فیش های نجومی توسط روزنامه وطن امروز عصبانی می باشند ،نگارش ومنتشر شده کذب محض است. عدد ذکر شده در صورت های مالی شرکت سایپا و پاداش درج شده در آن که روزنامه ایران قصد دارد با برجسته سازی آن نوعی تسویه حساب از پیگیری موضوع فیش های نجومی توسط روزنامه وطن امروز با آقای بذرپاش داشته باشد، به هیچ عنوان به افراد هیئت مدیره پرداخت نگردیده است.

توجه شما را به نکات ذیل جلب می نمایم؛

عدد ذکر شده (300 میلیون تومان) در صورت مالی که مصوب مجمع عمومی سایپا می باشد به سهامداران حقوقی پرداخت می شود واین مبلغ به هیچ عنوان به اعضای هیات مدیره پرداخت نشده است. سهامداران حقوقی وقت شرکت که اعضای هیئت مدیره شرکت سایپا را انتخاب می کنند عبارتند از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی وگروه بهمن.

طبق سیاستهای وزارت صنایع وقت و ابلاغ سازمان گسترش و نوسازی حداکثر سقف پرداختی پاداش سالیانه اعضای هیات مدیره شرکتهای زیر مجموعه مبلغ 30 میلیون تومان در سال بوده است که این یعنی 5درصد عدد ذکر شده در گزارش شما و یعنی یک/هشتم دریافتی یک ماه مدیرعامل یک بانک دولتی کنونی که اسم آن در رسانه ها ذکر گردیده است که مدارک آن در اسناد مالی سازمان گسترش موجود می باشد.

آقای بذرپاش تنها نیمی از سال 88 را در شرکت سایپا بعنوان مدیرعامل بوده است. کاش شما هم بجای تخریب رقبای سیاسی در کنار مردم ماجرای فیش های نجومی را پیگیری می نمودید نه اینکه با فرافکنی سعی در انحراف موضوع اصلی داشته باشید.

کل پاداش دریافتی اعضای وقت هیات مدیره سایپا در یک سال نصف حقوقهای ماهانه برخی مدیران دولت و10درصد حقوق یک ماه برخی مدیران بانکی کنونی هم نبوده است که برخی از اعضای هیات مدیره، آن را نیز دریافت ننموده اند.

بارها اعلام آمادگی کرده ایم که با حضور دوربین صداوسیما به منازل برخی مدیران دولتی ومنتقدین برویم تا سطح زندگی برای مردم شفاف وروشن شود که مردم بهترین قاضی می باشند.

در آخر شما که همکار رسانه ای می باشید وبطور قطع دستور از مقامات ارشد دولت دریافت کرده اید را حلال کرده ولی مسببان اصلی این دروغ پردازی را در این ماه عزیز وشبهای نورانی به خداوند می سپاریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۴ - ۰۸ تير ۱۳۹۵
۰
۰
دروغگویی روزنامه های زرد چیز واضحیه!مث جناب اشرفی که چند روز پیش دروغگویهاش روشن شد.اینه کلا زندگیشون به دروغ بنده.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها