امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۸۲۶۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۰۸ تير ۱۳۹۵
فرمانده پلیس راه شمال فارس گفت: در حادثه سقوط اتوبوس حمل سربازان، راننده پنجاه درصد و شرکت مسافربری و راه داری شهرستان نی ریز هر کدام ۲۵ درصد مقصر شناخته شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کسری سیروسی با تشریح جزییات حادثه سقوط اتوبوس حامل سربازان که دوم تیرماه در گردنه لای رز نیریز رخ داد افزود: راننده این اتوبوس، دارای دفترچه جلد قرمز بوده است. وی در توضیح دفترچه جلد قرمز گفت: جلد دفترچه رانندگان آبی رنگ هست و آن دسته از رانندگانی که چندین خلاف حادثه ساز انجام دهند و نمره منفی آن ها بیش از 30 شود دفترچه جلد قرمز به او میدهند و با اولین تخلف حادثه ساز دفترچه او ضبط و حق رانندگی از او گرفته می شود.

فرمانده پلیس راه شمال فارس بریدن ترمز در این حادثه را منتفی اعلام کرد و افزود: به دلیل سرعت زیاد و استفاده پی در پی از ترمز، سیستم ترمز کارایی خود را از دست داده بود که همین موضوع منجر به سقوط اتوبوس به دره شد.

سرهنگ سیروسی افزود: اگر گاردریل کنار جاده مقاومت بیشتری داشت و ایمن سازی مناسبت تری صورت گرفته بود شاید این اتفاق رخ نمی داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها