يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۲۷۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۰۸ تير ۱۳۹۵
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: لیگ برتر شانزدهم در روز چهارم مردادماه آغاز می شود. غلامرضا بهروان درباره تغییر زمان آغاز لیگ برتر شانزدهم گفت: لغو اردوی تیم ملی با هدف تعامل با باشگاه‌ها صورت گرفت تا باشگاه‌ها بازیکنان خود را در فصل آماده سازی در اختیار داشته باشند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، غلامرضا بهروان درباره تغییر زمان آغاز لیگ برتر شانزدهم گفت: لغو اردوی تیم ملی با هدف تعامل با باشگاه‌ها صورت گرفت تا باشگاه‌ها بازیکنان خود را در فصل آماده سازی در اختیار داشته باشند.

وی اضافه کرد: هدف سازمان لیگ ایجاد تعامل مثبت و سازنده بین باشگاه ها و تیم ملی است. به همین دلیل هم زمان آغاز لیگ برتر شانزدهم هم روز ۶ مرداد آغاز نمی شود و مسابقات را چند روز زودتر آغاز خواهیم کرد. به این ترتیب مسابقات لیگ برتر روز چهارم مرداد آغاز می شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: با تغییراتی که در زمان آغاز لیگ برتر ایجاد کردیم سعی خواهیم کرد که هفته چهارم لیگ برتر را حداکثر تا ۲۲ مردادماه به پایان برسانیم تا بازیکنان پیش از بازی با قطر مدت زمان بیشتری در اختیار سرمربی تیم ملی قرار بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها