أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۲۷۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۰۸ تير ۱۳۹۵
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت ما به دنبال ایجاد یک درآمد پایدار و سازمان اقتصادی در باشگاه پرسپولیس هستیم.
به گزارش پایگاه 598، فرشید گلزاده عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد فعالیت هایش در این باشگاه اظهار داشت: پیشنهاد و طرحی که من به وزارت دادم این بود که از یک سال پیش سازمان اقتصادی پرسپولیس به عنوان بزرگترین برند در این باشگاه استقرار پیدا کند. نام پرسپولیس گسترده هواداری زیادی دارد و مجموعه حرفه‌ای که در این باشگاه مستقر شده‌اند می‌توانند بهترین فرصت برای ایجاد یک سازمان اقتصادی باشند و یک درآمد پایدار ایجاد کنند.

وی افزود: این الگویی است که به همه باشگاه‌های دنیا پیاده شده و موفق هم است. نگاهی که ما در پرسپولیس داریم می‌تواند در باشگاه‌های دیگر هم ایجاد شود. ماموریت خودم را در این می‌بینم در سالی که پیش رو داریم سازمان اقتصادی را در این باشگاه پیاده کنم. ما علاقه‌مندیم رویکرد در باشگاه‌های دیگر هم پیاده شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولس در مورد فصل نقل و انتقالات و اینکه سقف قرارداد باشگاه به چه صورت است عنوان کرد: هیات مدیره تصمیم گرفته با توجه به توانمندی این تیم موضوع نقل و انتقالات به مدیرعامل واگذار شود بنابراین برای هواداران هیچ نگرانی وجود ندارد و آنچه مهم است اینکه یک ترکیبی تشکیل شود که این موفقیت را تکمیل کند.

گلزاده درباره اینکه برخی از هواداران مثل هدایتی حرف‌هایی را به این باشگاه داشته‌اند و نظر شما در این باره چیست افزود: تلاش می‌کنیم هر کمکی که باشد دریغ نکنیم مهمترین مسئله سازمان اقتصادی پرسپولیس است البته ما از کمک هواداران استقبال می‌کنیم اما لفظ عابربانک در شان باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس نیست.
مدیرعامل فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در ادامه صحبت‌هایش در خصوص تفاهمنامه همکاری با کمیته ملی المپیک از جهت حمایت از قهرمانان خاطرنشان کرد: مجموعه ای از خدمات در تفاهمنامه ما آمده است اشتغال آفرینی مهمترین موردی است که یکی از بستگان مدال آوران می‌تواند در مجموعه رفاه استخدام شود چرا که خانواده‌ها در موفقیت ورزشکاران دخیل هستند اما هیچ وقت دیده نشده اند. ما همچنین سعی کردیم بانوان را در این تفاهمنامه ویژه ببینیم. به همین دلیل از مدال آوران با هر رنگی تجلیل می‌کنیم ضمن اینکه بانویی که بهترین نتیجه را در المپیک بگیرد از او هم تجلیل می‌شود. پاداشی که برای مدال آوران در نظر گرفته شده تاریخ انقضا ندارد.
گلزاده در خصوص ادامه همکاری با کمیته بعد از المپیک یادآور شد: هم افزایی بین مجموعه‌های مختلف به ویژه ورزش هم می‌تواند به ما و هم به ورزشکاران کمک کند. ما صحبت‌هایی را با کمیته ملی المپیک داشته‌ایم و قرار است در جشنی که شهریورماه برگزار می‌شود از کل کاروان قدردانی کنیم.
وی در پایان برای حمایت از پارالمپیکی‌ها و همین طور اسپانسر شخصی ورزشکاران اعلام کرد: این موضوع باید بررسی شود و جلساتی هم با پارالمپیکی‌ها برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها