يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۸۲۷۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۰۸ تير ۱۳۹۵
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی تاکید کرد: قیمت مرغ تا آخر ماه رمضان کاهش پیدا نمی کند و تا عید فطر با همین قیمت خرید و فروش خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا، یوسف خانی، قیمت مرغ زنده را 5200 تومان و قیمت مرغ آماده به طبخ در عمده فروشی میدان بهمن و درب کشتارگاه را 7200تومان و توزیع درب واحدهای صنفی را 7300تومان اعلام کرد.

مهدی یوسف خانی، در خصوص وضعیت قیمت مرغ بیان داشت: قیمت مرغ که از اواخر هفته گذشته روند افزایشی داشت در مراکز خرده فروشی بین 7900 تا 8 هزار تومان است.

او افزود: با توجه به کاهش جوجه ریزی که از 25 فروردین تا 25 اردیبهشت اتفاق افتاد میزان تولید کاهش یافته است و با ورود مرغ های جدید به بازار می توان انتظار داشت که قیمت این محصول از اواخر تیر ماه با کاهش مواجه شود.

گفتنی است که یوسف خانی قیمت مرغ زنده را 5200 تومان و قیمت مرغ آماده به طبخ در عمده فروشی میدان بهمن و درب کشتارگاه را 7200تومان و توزیع درب واحدهای صنفی را 7300تومان اعلام کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها